Gjest Sus Scrofa Skrevet 16. januar 2011 #41 Skrevet 16. januar 2011 Er helt enig i at det er et forferdelig butikknavn med stygg logo og ganske stygge butikker. Får litt Spar Kjøp- følelse Meeeen; akkurat som Borghild, har jeg funnet mange sko der! Er glad i billige sko og bryr meg ikke om de ryker etter en sesong, for jeg vil jo uansett ha nye sko neste år Flere av favorittpara mine (både småsko, pensko og støvletter) er fra Økonomisko.
estrella Skrevet 16. januar 2011 #42 Skrevet 16. januar 2011 Har aldri tenkt over det en gang, har "alltid" handlet sko der. Nå har jeg ikke råd til å bruke masse penger pr par sko, så dermed leter jeg alltid etter billigste butikken. Økonomisko har som regel alltid et par sko som passer meg. Lukta? Hm, den har jeg aldri lagt merke til Det samme gjelder Skopunkten, elsker den butikken! Handler også på Din Sko, men det er vel egentlig de tre butikkene jeg handler sko på. Har nemlig ikke råd til å gå på Bianco, DNA o.l butikker. Fattig student
malinpe Skrevet 17. januar 2011 #43 Skrevet 17. januar 2011 Jeg handler av prinsipp aldri på økonomisko. Aldri opplevd å bli fornøyd med skoene jeg har kjøpt der, og kvaliteten er nok så som så..Er det noe jeg synes er verdt å investere litt penger i, så er det sko. Kjøp heller et par støvletter til 1200 kr enn til 599. Tar man godt vare på dem, kan de vare opptil flere år.
hilli Skrevet 18. januar 2011 #44 Skrevet 18. januar 2011 Jeg har aldri kjøpt noe på Økonomisko, handler svært sjelden på Din Sko, DNA eller Eurosko heller for den saks skyld. Førstnevnte skremmer meg vekk med navnet i første omgang, og så hvis jeg mot formodning skulle finne på å gå inn i butikken, så skremmer lukta meg ganske raskt ut igjen. Jeg pleier ikke å kjøpe sko mer enn et par ganger i året, og når jeg først skal kjøpe sko så vil jeg ha noen som holder og som er gode å gå i. Kvalitet framfor kvantitet, definitivt.
*Shooting Star* Skrevet 22. januar 2011 #45 Skrevet 22. januar 2011 Jeg har ikke noe imot å gå inn på økonomisko. Har kjøpt sko der noen ganger før, og er fornøyd sålangt jeg. Alle er i samlingen fortsatt, like hele:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå