Gå til innhold

Brunfarget endetarmsåpning!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

men det har det altså. det er genetisk betinget, sånn er det bare. og ja, det finnes variasjoner hvor blonde, blåøyde kan ha mørkere areola, selvfølgelig. men som regel med mindre pigmentasjon har man lysere områder.

Anonymous poster hash: 37838...4c4

Det har nok sjelden en sammenheng.

Anonymous poster hash: b3b58...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har nok sjelden en sammenheng.

Anonymous poster hash: b3b58...401

du må gjerne tro hva du vil, men fakta er at det altså har det. du vet f.eks bantuer, de har brune brystvorter, brune kjønnslepper og brun endetarmsåpning. jo hvitere man er, jo mer rosa er disse attributtene. du må gjerne tro noe annet, men det er altså ikke fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må gjerne tro hva du vil, men fakta er at det altså har det. du vet f.eks bantuer, de har brune brystvorter, brune kjønnslepper og brun endetarmsåpning. jo hvitere man er, jo mer rosa er disse attributtene. du må gjerne tro noe annet, men det er altså ikke fakta.

Har du ikke lest hva jeg skrev? Jeg påpekte at det du skrev om øyenfarge (at kvinner med brune og grønne øyne som oftest har mørkere brystvorter osv) ikke stemmer.

Anonymous poster hash: b3b58...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Så typisk da at Milla liksom har naturlig rosa rumpehull :fnise:

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin, BRUUUUUN ring der ... og hva så, press den heller nærmere ansiktet til lover boyen din. :-)



Anonymous poster hash: 786c6...efc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som mann vil jeg si følgende:

Hvis man tar dama bakfra i doggy, i godt dagslys, og kikker litt ned, så er det ikke spesielt innbydende å se den brunaktige fargetonen mellom skinkene....

 

Ikke enig. Har aldri tenkt på det før jeg hørte om at noen bleket det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...