Arwen Skrevet 20. oktober 2003 #1 Del Skrevet 20. oktober 2003 Motvekt til den andre tråden som nesten skremmer bort hele lysten til å få barn Kom igjen.. rams opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 20. oktober 2003 #2 Del Skrevet 20. oktober 2003 To barnearmer som holder rundt halsen og skal kose. :D Koser oss med en god bok i sengen om kvelden. :D Nurket som sover godt i sengen sin. :D Alt en kan finne på med barna, lek, turer, aktiviteter og mye kos. :D Se at barna vokser og utvikler seg og blir selvstendige. :D Det er mye mer, men nå skal jeg hente en i barnehagen. Trim for mor, da det er sommerdekk på bilen, og bakkene er litt glatt. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2003 #3 Del Skrevet 20. oktober 2003 En ubeskrivelig altomfattende kjærlighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mellom Skrevet 20. oktober 2003 #4 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kjærligheten. Det høres så suppete ut, men det er det beste. Og den er helt spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #5 Del Skrevet 20. oktober 2003 Slenger meg på de to siste, kjærligheten. Å kjenne på kroppen at du elsker noen så høyt at det av og til nesten gjør litt vondt. *Mia* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 i motsetning til katter, tisser barn sjelden i senga på pur faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 To barnearmer som holder rundt halsen og skal kose. :D Koser oss med en god bok i sengen om kvelden. :D Nurket som sover godt i sengen sin. :D Alt en kan finne på med barna, lek, turer, aktiviteter og mye kos. :D Se at barna vokser og utvikler seg og blir selvstendige. :D + at jeg kan gå på barnefilmer som jeg har lyst til å se uten å føle meg barnslig ! i motsetning til katter' date=' tisser barn sjelden i senga på pur faen[/quote'] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 - den ubetingede kjærligheten - å se gleden hos dem når de får noe på en helt vanlig dag - å høre ordene "du er verdens beste mamma og jeg er så glad i deg" - lubne barnehender - smilene som bare gis til foreldre - å høre en toåring hyle av fryd når du sier "nå kommer jeg og tar deg" - barnetrygden.... ups, nei det var feil ! - uttrykket i fjeset deres når du sier du er stolt av dem eller når du sier de er flinke, eller når du forklarer at det finnes faktisk ikke NOE i hele verden som de kan byttes imot. "Nei, ikke all verdens penger og diamanter vennen min" - når din datter sier "jeg tror nok jeg blir en sånn mamma som deg" Rett og slett de små gledene og den altoppslukende kjærligheten ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå