Arwen Skrevet 20. oktober 2003 #1 Skrevet 20. oktober 2003 Motvekt til den andre tråden som nesten skremmer bort hele lysten til å få barn Kom igjen.. rams opp
meta2 Skrevet 20. oktober 2003 #2 Skrevet 20. oktober 2003 To barnearmer som holder rundt halsen og skal kose. :D Koser oss med en god bok i sengen om kvelden. :D Nurket som sover godt i sengen sin. :D Alt en kan finne på med barna, lek, turer, aktiviteter og mye kos. :D Se at barna vokser og utvikler seg og blir selvstendige. :D Det er mye mer, men nå skal jeg hente en i barnehagen. Trim for mor, da det er sommerdekk på bilen, og bakkene er litt glatt. :-?
Gjest Meg Skrevet 20. oktober 2003 #3 Skrevet 20. oktober 2003 En ubeskrivelig altomfattende kjærlighet...
mellom Skrevet 20. oktober 2003 #4 Skrevet 20. oktober 2003 Kjærligheten. Det høres så suppete ut, men det er det beste. Og den er helt spesiell.
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #5 Skrevet 20. oktober 2003 Slenger meg på de to siste, kjærligheten. Å kjenne på kroppen at du elsker noen så høyt at det av og til nesten gjør litt vondt. *Mia*
ivanka Skrevet 20. oktober 2003 #6 Skrevet 20. oktober 2003 i motsetning til katter, tisser barn sjelden i senga på pur faen.
Redhead Skrevet 20. oktober 2003 #7 Skrevet 20. oktober 2003 To barnearmer som holder rundt halsen og skal kose. :D Koser oss med en god bok i sengen om kvelden. :D Nurket som sover godt i sengen sin. :D Alt en kan finne på med barna, lek, turer, aktiviteter og mye kos. :D Se at barna vokser og utvikler seg og blir selvstendige. :D + at jeg kan gå på barnefilmer som jeg har lyst til å se uten å føle meg barnslig ! i motsetning til katter' date=' tisser barn sjelden i senga på pur faen[/quote']
Gjest Hilde K S Skrevet 20. oktober 2003 #8 Skrevet 20. oktober 2003 - den ubetingede kjærligheten - å se gleden hos dem når de får noe på en helt vanlig dag - å høre ordene "du er verdens beste mamma og jeg er så glad i deg" - lubne barnehender - smilene som bare gis til foreldre - å høre en toåring hyle av fryd når du sier "nå kommer jeg og tar deg" - barnetrygden.... ups, nei det var feil ! - uttrykket i fjeset deres når du sier du er stolt av dem eller når du sier de er flinke, eller når du forklarer at det finnes faktisk ikke NOE i hele verden som de kan byttes imot. "Nei, ikke all verdens penger og diamanter vennen min" - når din datter sier "jeg tror nok jeg blir en sånn mamma som deg" Rett og slett de små gledene og den altoppslukende kjærligheten !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå