AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Det har seg slik at jeg har en lei tendens til å legge på meg i ansiketet. Er det noe man kan gjøre for å forhindre dette, eventuelt noe jeg kan gjøre for å få det bort? Trenger ikke råd om trening og godt kosthold og slikt, det er bare akkurat ansiktet som er problematisk nå.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Henger meg på her. Har helt normal kropp, mens ansiktet er der jeg legger på meg hvis jeg går opp i vekt. Merkelige saker. Det gjør at jeg hele tiden passer på hva jeg spiser. Og det igjen gjør at kroppen blir veldig tynn, mens ansiktet ikke forandrer seg. Vil ikke legge på meg mer i ansiktet, men vil legge på meg på kroppen. Kan visst ikke få i både pose og sekk, så kroppen forblir tynn, og ansiktet tjukt.. Altså ingen råd fra meg, men kanskje noen andre har?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Dette lurer jeg også på. Har hørt det kan ha med forhøyet kortisol nivå å gjøre.
Wombat Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Er det noen som vet hvordan man kan legge på seg i ansiktet? Skulle gjerne sett mindre trøtt ut selv, èn kilo fra eller til er utslaget på om mine nærmeste spør om jeg har fått influensa
Gjest wahaj Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Det er ikke vann som gjør at dere legger på dere i ansiktet da? At dere blir 'oppblåst'?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå