Gå til innhold

Fått ny jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I desember var jeg på to jobbintervju. Fikk for noen dager siden skriftlig tilbud fra den jobben jeg hadde mest lyst på, og har nå takket ja til tilbudet.

Hva gjør jeg så med den andre jobben jeg var på jobbintervju på? Søknadsfristen går ut i midten av januar, og firmaet skulle ha flere intervjuer i januar, men siden jeg har relevant erfaring så ville de ha intervju med meg allerede i desember. Det virket som om jeg har gode sjanser for å komme på 2. gangs intervju, men grunnet jobbtilbudet jeg allerede har takket ja til, samt at jeg ikke synes jobben virket interessant, ønsker jeg nå ikke å komme videre til 2. gangs intervju. Skal jeg sende mail til intervjuer og fortelle at jeg ønsker å trekke søknaden min, eller skal jeg rett og slett bare vente å se om jeg blir innkalt til 2.gangs intervju og i så fall takke nei da?

Sier jeg ifra nå så slipper de å kaste bort tid på å vurdere meg, og siden jeg rett og slett ikke har interesse av å komme på 2. gangs intervju så er det vel likså greitt å si ifra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo langt ifra sikker at de kaller deg inn på 2.gangsintervju, så ville bare ventet til de eventuelt kontaktet meg, og deretter sagt i fra at jeg allerede har takket ja til en annen jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...