Gjest Anonym Skrevet 7. januar 2011 #1 Skrevet 7. januar 2011 Har noen jenter her opplevd at man plutselig hadde en syklus med lite mens? Jeg er på dag tre, og blødningene pleier vanligvis å være ganske kraftige allerede på dag 2. Til dags dato er det så lite at jeg ikke behøver bind, tampong eller for den del truseinnlegg. Dette har ikke skjedd meg før. Jeg bruker ikke p-piller eller noen form for hormonell prevensjon nå, og har hatt regelmessig mens i ca. 8 år nå. Noen her som har samme erfaring?
spinnwild Skrevet 7. januar 2011 #2 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har alltid hatt veldig lite blødning, bruker kun truseinnlegg. Men har for det meste vært regelmessig hos meg da. Mange faktorer som kan påvirke vettu. Jeg hoppa over en mens en gang pga stress...
The Kitten Skrevet 7. januar 2011 #3 Skrevet 7. januar 2011 Min menstruasjon har vært svakere enn vanlig mange ganger. Er bare glad når det skjer, jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #4 Skrevet 7. januar 2011 Har aldri opplevd at det blir mindre, men ofte den andre veien. Hos meg er det sterkt i utgangspunktet, og så blir det nesten umulig å gå ut av huset noen døgn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå