Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får begynne med å dele min historie som handler om et lite barn som har blitt mobbet i hele sin barndom og hatt foreldre og lærere som ikke klarte å få en slutt på dette. Det har ført til at jeg i dag som ungvoksen sliter med sosialangst og lav selvtillit. For 5 år siden nådde jeg bunnen skikkelig for første gang i livet. Jeg hadde endelig funnet venner, til og med min første kjærlighet og bestemte meg for at fortiden var noe jeg hadde lagt bak meg. Men så feil kan man ta, jeg gikk på en skikkelig smell og mistet kjæresten min, ødela forhold til venner og familie ved å skyve dem vekk og satt tilslutt igjen helt alene og ville bare grave meg ned. Men i stedenfor begynte jeg å klatre oppover igjen, jeg jobbet meg opp fra gjørma ved å fokusere på jobb, ta opp kontakt med familie, venner og klare meg uten å være avhengig av kjæresten min. Nå i dag sliter jeg fortsatt og går i terapi for å få det enda bedre. Men ved å sitte på bunnen, i mørket helt alene fant jeg lyset. Det fantes bare en ting å gjøre og det var å ta fatt i livet og leve... her og nå, så det gjorde jeg!

Grunnen til innlegget er at jeg ønsker å dele med de som måtte slite psykisk der ute at det finnes håp for alle, selv på det aller værste.. Bare se på meg... I den anledning vil jeg dele med dere en blogg jeg nylig startet som handler om selvutvikling, hvordan man kan begynne å leve igjen og ta kontrollen tilbake. Hvordan man kan lære seg å leve med angsten og ta problemer som utfordringer osv.

Linken til bloggen er http://selvutviklingen.blogg.no/?c=1292476133 og spre gjerne videre til de som leter etter lyset i mørket :lete:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lebewesen93
Skrevet

Så flink du er ^^

Jeg skal til psykologen i morgen(etter på) for første gang, håper at ting kan ordne seg for meg også etter hvert :)

Fin blogg forresten :)

Skrevet

Så flink du er ^^

Jeg skal til psykologen i morgen(etter på) for første gang, håper at ting kan ordne seg for meg også etter hvert :)

Fin blogg forresten :)

Takk for det og det er du også som har tatt første skritt med å ta valget om å ta i mot hjelp for å få det bedre. Håper virkelig du får noe ut av det og at du får en god fremtid :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...