Gå til innhold

Gravid

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet

Hadde jeg vært gravid, hadde jeg aldri hatt sex. Jo, de første mnd men etter en stund.. Uff nei, føler det blir feil. Er jo en unge inni der.. Men tiden vil vise!

- xx C.

:yvonne:

HAHAHAHAHA!!!

Jeg sier ikke mer :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan en gravid kvinne være kåt? Hun er jo gravid alt? Blir ikke det litt unaturlig?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan en gravid kvinne være kåt? Hun er jo gravid alt? Blir ikke det litt unaturlig?

er du hjernedød?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer muligens av at man ikke får melk i brystene før etter fødselen. Og da er man ikke gravid lenger. :roll:

Det er ikke noe å himle med øynene over. Det finnes damer som får melk før fødsel.

Skrevet

Gravide jenter er lekre og sexy. Dumt at mange klær seg dårleg.

Skrevet

Turn off.. Svær mage, flat ræv, den gløøden dere snakker om synes jeg er en rim av uhygienisk og galskap. Gravide kvinner har ingenting å gjøre i mine seksuelle fantasier eller på mine lister over sexy mennesker.

AnonymBruker
Skrevet

Gravide jenter/damer = Turn off fosho.

- xx C.

Hva er fosho?

Skrevet

er du hjernedød?

Jeg vet du er det. En gravid kvinne kan ikke bli gravid så hvorfor skulle hun bli kåt? Akkurat som at en kastrert fyr aldri blir kåt. Så hvordan kan da en gravid kvinne bli kåt?

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg vet du er det. En gravid kvinne kan ikke bli gravid så hvorfor skulle hun bli kåt? Akkurat som at en kastrert fyr aldri blir kåt. Så hvordan kan da en gravid kvinne bli kåt?

En kvinne er ikke kastrert selv om hun blir befruktet.

Brain surgery next kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Hormonene kan gjerne spille inn her da. Mange får mer lyst mens de er gravide.

Jeg har mye lyst (8mnd på vei)til tross for mange gravidplager. Desverre synes ikke mannen min det er så innmari turn on,så det blir ikke ofte.

Det er ikke bare kroppen min som er turn off tror jeg, men også at babyen beveger seg så mye i magen mens vi holder på..

AnonymBruker
Skrevet

TS her: Min mann elsker kroppen min som gravid. Han synes jeg er sexy, myk, strutter og brystene mine har blitt større som en ekstra bonus sier han. Vi har sex nesten hver dag. Noen ganger er det bare slikking og suging, andre ganger forsiktig elsking. Hard sex har vi ikke: men herlighet så kåt jeg er: får ikke nok kos. :sengekos:

AnonymBruker
Skrevet

Nei da, gravide jenter kan overhodet ikke være sexy :ironi:

miranda_kerr_pregnant_W.jpg

Om det er alderen og erfaringen på mange av dere som snakker eller hva, det vet jeg ikke.

Men, JO gravide kan være kåte - og det gjerne litt ekstra og.

(Også min erfaring)

Jeg fikk verken strekkmerker eller flat rumpe, og la heller ikke på meg så jeg så ut som en hval.

Syns jeg ser dere som sier; jeg kommer IKKE til å ha sex med kona når hun blir gravid, eller dere jenter som IKKE skal ha sex med mannen fordi "det er jo tross alt et barn der inne" :fnise:

Ses inne på samlivsforumet et par år etter;

"HJELP, vi har ikke lengre sex (du skjønner det gikk til H når jeg ble gravid) og forholdet er nå i krise!!"

Hvorpå dere får maaaasse kommentarer på at du kan ikke forvente annet når mannen/jenta ikke får sex på 9 mnd.

Jeg sier ikke mer.

Gjest Mynona83
Skrevet

Det er jo det samme som å si at kvinner kun er kåte når de har eggløsning...

• 4 år senere...
Gjest Servicetekniker
Skrevet

"Slanke" gravide og ammende mødre er hoote:)

AnonymBruker
Skrevet

Mennesker er et av de dyrene som har sex av andre grunner enn befruktning. Knytte tettere bånd til partneren feks, noe som er kjempeviktig før babyen kommer ut, siden spedbarnstiden ofte er en belastning for forholdet. 

Anonymous poster hash: ae74f...c04

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mista totalt lysten da jeg var gravid, i tillegg var jeg så hoven i skjeden at det var nærmest umulig å bli penetrert.

En gang "tvang" jeg megselv til å ha sex likevel, og jeg spydde etterpå.

Anonymous poster hash: dc2c3...2b2

Gjest HankySpanky
Skrevet

Spørsmålet blir litt feil, da det nok er mer en fetish.

Synes struttemagene (og alle de andre struttete delene av kroppen) er kjempesexy jeg, innrømmer glatt at jeg har litt preggy-fetish =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...