Gå til innhold

.. og litt mer asos :P


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bestille en jakke på asos sin nettside nå, og siden dette er første gangen er jeg veldig usikker på størrelse! Jeg er 1.60 og ganske tynn, bruker normalt small, men er redd 6 blir for lite, samtidig som jeg er redd for at 8 blir for stort :P Jeg har prøvd en parkas hos ei venninne engang som var fra asos, og den var passe, men bittelitt for lang i størrelse 8. Dette er jakka jeg vil ha: http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=1212524 - kanskje det ikke gjør noe om den er litt "romslig" heller? Og det jeg egentlig lurte aller mest på: er det enkelt å returnere varene? Uproblematisk å få pengene inn på kontoen igjen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville gått for ein 6, spesielt om du berre er 1.60.

Eg har bestilt der før, og eg er 1.70 og slank og 6 passar meg perfekt.

Går fint å returnere, ja.

Endret av Raina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville gått for ein 6, spesielt om du berre er 1.60.

Eg har bestilt der før, og eg er 1.70 og slank og 6 passar meg perfekt.

Går fint å returnere, ja.

Enig, bestill størrelse 6. Er på størrelse med Raina, og str. 6 passer meg perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, har kjempefin jakke :)

Har du målt deg da, de har jo måletabell?

Jeg tror nok at du burde kjøpe str 8. 6 er jo XS, og du sier jo at det er S du vanligvis bruker (altså 8 - 10). Siden det er en vinterjakke er det jo smart å ha plass til noe varmt under også, så da er det viktig at den ikke er for trang rundt brystet og overarmene (resten av jakka er det jo vidde på uansett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...