Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt venneforespørsler til to stk på facebook og ikke fått svar. Men jeg får plutselig opp på veggen min hver gang de legger til nye venner. Hvorfor er dette synlig for meg hvis de har ignorert forespørselen min? Ille nok å ikke bli godtatt av folk som har over 1000 venner. Om man ikke skal få listet opp alle andre de har godkjent i tillegg :trist::snurt:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sendt venneforespørsler til to stk på facebook og ikke fått svar. Men jeg får plutselig opp på veggen min hver gang de legger til nye venner. Hvorfor er dette synlig for meg hvis de har ignorert forespørselen min? Ille nok å ikke bli godtatt av folk som har over 1000 venner. Om man ikke skal få listet opp alle andre de har godkjent i tillegg :trist::snurt:

Veit, irriterande! Har ei venninne som la til en jeg er venn med, men han har ikke godtatt, likevel så får hun stadig opp hva han gjør på toppsaker.. kanskje fordi det er felles venn?

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er slik.. det er irriterende...

Forresten noen som vet om en det vil stå "legg til som venn" på nytt dersom en får avslag? Jeg venter på en, men når jeg går inn på profilen så står det enda "venter på venneforespørsel". Aner ikke om det bare betyr at vedkommende ikke har svart enda.

Skrevet

Hvis man legger til en person som lar forespørselen "ligge". Altså at h*n verken godtar eller avslår vil du få opp når h*n skifter profilbilde. Går du inn på personens profil står det "forespørsel venter" eller noe sånt. Hvis personen ignorer vil du ikke lenger få inforsmasjon om h*n i news feeden din

AnonymBruker
Skrevet

Så slett venneforespørselen. ;)

Hadde samme "problem" her, at jeg fikk meldinger på veggen min om at h*n hadde akseptert vennskap fra xxx, yyy, osv. Men tydeligvis ikke tenkt å akseptere fra meg, så jeg slettet forespørselen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...