AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Nei, leser den kjapt, men svarer når bilen står stille/parkert.
Independent_ Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Nei og hater folk som gjør det. Det er livsfarlig. Folk blir idioter når de skriver SMS i bilen. 1
katt1 Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2011 Nei, leser den kjapt, men svarer når bilen står stille/parkert. Men blir man ikke forstyrret av og lese en sms da? Eller er det helt greit...
Snuskepuz1 Skrevet 8. januar 2011 #6 Skrevet 8. januar 2011 Det er sjeldent jeg svarer på SMS når jeg kjører bil. Men tar alltid telefonen når den ringer og jeg kjører. Noe som irriterte kjæresten min, så han kjøpte bluetooth til å ha på solskjermen Anbefales virkelig til alle! Tar bort all bakgrunnstøy og utrolig god lyd
The Kitten Skrevet 9. januar 2011 #7 Skrevet 9. januar 2011 Jeg klarer stort sett ikke å konsentrere meg om mer enn én ting om gangen. Så, nei det gjør jeg ikke.
Cata Skrevet 9. januar 2011 #8 Skrevet 9. januar 2011 Nei, foretrekker å ha øynene på veien når jeg kjører (og for det meste begge hender på rattet også).
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2011 #9 Skrevet 9. januar 2011 kvarer du på sms når du kjører bil? Nei ikke når jeg vet at det er noen som skriver lange sms eller som ikke kan norsk.
Hedda-78 Skrevet 9. januar 2011 #10 Skrevet 9. januar 2011 Nei, aldri. Tar aldri telefonen heller. Har gjort det én gang, og da holdt jeg på å kjøre av veien, så det gjør jeg aldri igjen... 1
Sunniva81 Skrevet 9. januar 2011 #11 Skrevet 9. januar 2011 Nei, det gjør jeg ikke! Jeg kjører som regel med barn i bilen og har MER enn nok med å følge med på veien! Å lese sms og snakke i tlf når man kjører bil er en UTING! Og stakkars den personen som gjør det, og som krasjer i bilen min når jeg har barnet i bilen!!!!
Gjest Emo Fisk Skrevet 9. januar 2011 #12 Skrevet 9. januar 2011 Nei. Og tar ikke telefonen heller. Klarer ikke å¨gjøre sånne ting mens jeg kjører, og ser ingen grunn til å trene på dette heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå