AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Er jeg blind, eller er ris og ros borte? Ble det for mye ris og for lite ros? Godt mulig dette er tatt opp andre steder, men jeg har ikke vært på forumet i dag og så akkurat nå at det manglet
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Bla litt lengre nedover, så ser du at det er flyttet til en egen bolk under "diskusjoner".
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Bla litt lengre nedover, så ser du at det er flyttet til en egen bolk under "diskusjoner". Finner det ikke, har søkt gjennom forsiden også uten å få treff.
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 OK, uttrykte meg litt klønete. Ris og ros har tidligere ligget i kategorien "Diskusjoner", nå er "Tilbakemeldinger" eller hva den nå het en egen kategori. Så hvis du går på forsiden av forumet (http://forum.kvinneguiden.no/) og blar deg nedover, så finner du det.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #5 Skrevet 6. januar 2011 Jaså, er det der de har gjemt det... jeg pleier alltid å klikke på diskusjoner, er ikke interessert i dagbøker og sånt dall. Men de ønsker vel å redusere mengden ris antar jeg
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 Men de ønsker vel å redusere mengden ris antar jeg Lavkarbo er in. 1
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #7 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Lavkarbo er in. klikk Endret 6. januar 2011 av Pingting
Tingo Skrevet 6. januar 2011 #8 Skrevet 6. januar 2011 klikk Jepp, er når disse dukker opp at jeg vet det er på tide å
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå