Gå til innhold

Dele utgifter på prevansjon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det normalt å dele utgiftene på prevansjon? Eller er det mest vanlig at jenta står for denne kostnaden helt alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva andre gjør, men jeg betaler det selv :)

Sååå dyrt er det ikke :gjeiper:

Gjest Consensio
Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddi å krevd noen usle kroner fra partneren bare for at ting skal være såkalt riktige.

Nå har vi bodd sammen i mange år da, jeg betaler hver gang... ca en tusenlapp hvert 4-5 år (bruker spiral)

Skrevet

Her i huset er det en del av fellesutgiftene. Det er for meg en selvfølge.

Gjest Lollo Lolsen
Skrevet

Vi deler utgiftene. Jeg syntes det var irriterende at det alltid var jeg som måtte gå til legen, gå på apoteket og i tillegg betale for herligheten når vi begge fikk pule :fnise: Ikke det at det er så skrekkelig dyrt, men vi ble nå enige om å gjøre det sånn etterhvert...

Skrevet

sambo og jeg betaler p-ring annenhver gang =)

Skrevet

ja...jeg tyner 50 kr ut av han hver tredje månde. Hehe. Neida. Har felles økonomi vi.

Skrevet

Jeg pleier å kjøpe det selv, er ikke så dyrt :)

Men har hendt at jeg må få av min kjære viss jeg ikke har nok :P

AnonymBruker
Skrevet

Spurte nemlig samboer om hjelp til å betale spiralen. Den koster jo litt. Men da ble han sur :tristbla:

Skrevet

Jeg kjøper p-piller. Han kjøper spylevæske. Vi nyter godt av det begge to, og fører ikke regnskap.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Spurte nemlig samboer om hjelp til å betale spiralen. Den koster jo litt. Men da ble han sur :tristbla:

Den koster ikke mye når man trekker det ut over de årene man har den.

Jeg betaler jo rundt en tusenlapp hvert 4-5 år som jeg nevnte tidligere...jeg vil ikke akkurat kalle det for dyrt..

AnonymBruker
Skrevet

Hæ?!

Prevensjon er felles ansvar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...