Gå til innhold

Hull i ørene / piercing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man tar hull i ørene hos frisør brukes jo pistol, men hvis man tar hull i ørene hos en piercingartist brukes det også pistol? Eller brukes det nål, slik som når man tar piercing..? Jeg forstår ikke helt det der, håper noen kan forklare meg? Jeg trodde det var kun frisør som brukte pistol og alt som skal hulles når man går til piercingartist så brukes det nål???

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De bruker en AK-47 hos en piercingartist.

Ta det met et smil, du vil nok få et seriøst svar i løpet av kvelden uansett.

Skrevet

Oi så morsomt....

• Liker 1
Skrevet

Stemmer, frisører (og enkelte andre steder) bruker pistol, piercere bruker nål. Pistol er mer uhygienisk, har større risiko for arrvev og betennelser, og aller viktigst: er vanskeligere å få til pent. Ingen piercer med respekt for seg selv bruker pistol.

AnonymBruker
Skrevet

Men en piercer lager også de små hullene i øreflippene? De har vel nåler med forskjellig størrelse?

AnonymBruker
Skrevet

Oi så morsomt....

Ja, det var det? Var litt usikker der. Var litt i tvil om jeg skulle poste også. Vil jo ikke såre noen.

Men at du synes det var hyggelig å vite.

Selv så forstår jeg jeg ikke srakasme og ironi.

Sånn. Nå skal jeg liste meg på still på tå ut av denne tråden så jeg ikke ødelegger noe mer.

Men røve skal jeg ikke.

Skrevet

Vet ikke helt hva du mener med "små hull", men de lager helt vanlige hull i ørene som vanlige smykker passer i, ja. :)

Gjest Vettel
Skrevet

Nålene er veldig tynne, så blir helt vanlige hull.

Har tatt med pistol og nål, og anbelfaler NÅL. Uten tvil mye mindre vondt, slipper den høye "bang" lyden på pistolen rett ved øret også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...