AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1 Skrevet 6. januar 2011 Hvorfor skal enkelte folk bry seg med alt? Folk legger seg opp i hva man spiser, eller ikke spiser, religion, forhold, hva slags sex man liker eller ikke liker, klesstil, ja, alt, absolutt alt legger folk seg opp i og står gjerne med en lang pekefinger av fordommer for å vise at de selv er så mye bedre. Det er ikke måte på hva folk har av fordommer. Så lenge folk følger loven og ikke skader noen, hvorfor kan man ikke la folk få være i fre og gjøre som de vil? 2
Sulosi Skrevet 6. januar 2011 #2 Skrevet 6. januar 2011 Mulig forde de mangler antenner for å tenke selv...fant denne på fb i dag, synes den sier en del som er verd å tenke på: "never explain yourself....your friends don’t need it and your enemies won’t believe it" 2
Independent_ Skrevet 6. januar 2011 #3 Skrevet 6. januar 2011 Jeg er også en person som ikke føler for å dele alt om livet mitt til alle. Problemet er at når man er en veldig sosial person sånn som meg, er det mennesker rundt hele tiden som ønsker å vite akkurat de tingene du nevner. Ikke bare det, men de kommer i tillegg med "råd" om mitt liv. Jeg vet at det er ment vel og bra, men det blir allikevel litt irriterende. Jeg vet jo tross alt bedre om mitt liv enn noen annen Når folk begynner på den måten, å spørre og å dømme, ler jeg det bare bort. Orker ikke henge meg opp i det. Det vil alltid være nysgjerrige, dømmende, irriterende mennesker i verden. Det beste er å bare drite i dem og kjøre sitt eget løp!
Gjest Lebewesen93 Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Lurer på det samme. Snart er vi bare roboter hele gjengen, like på utsiden og på innsiden, ulovlig å ha egne meninger og utseende. Nei, men ærlig talt, hvorfor skal noen alltid kritisere andre for meninger eller utseende ? Fatter ikke at det skal være så vanskelig å bare la folk leve sitt eget liv å la folk gjøre og mene det de vil uten å måtte engste seg for hva adre kommer til å si:P 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #5 Skrevet 7. januar 2011 Tipper det neste innlegget ditt inneholder noe som: "Åh, tenk at mennesker totalt driter i alt jeg gjør da! Jeg kunne ønske folk i det minste var litt interessert i meg, men nei! Jeg er så lei!" Hvis man bryr seg er man teit, hvis man ikke bryr seg er man teit. Hva skal man gjøre??
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #6 Skrevet 7. januar 2011 Tipper det neste innlegget ditt inneholder noe som: "Åh, tenk at mennesker totalt driter i alt jeg gjør da! Jeg kunne ønske folk i det minste var litt interessert i meg, men nei! Jeg er så lei!" Hvis man bryr seg er man teit, hvis man ikke bryr seg er man teit. Hva skal man gjøre?? Nå er det da mange måter å bry seg om andre på da.
Sulosi Skrevet 7. januar 2011 #7 Skrevet 7. januar 2011 Nå er det da mange måter å bry seg om andre på da.
Alvina Skrevet 7. januar 2011 #8 Skrevet 7. januar 2011 Nå er det da mange måter å bry seg om andre på da. Nei. Hvis man ikke kan gjøre det med respekt eller ike forstår, skal man ikke bry seg. Men mange føler at de må bruke noen som har det vanskelkig for å få det lettere selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå