Gå til innhold

Prevensjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er muligens på vei inn i et nytt forhold, og dermed vurderer jeg å begynne med piller o.l.

Problemet er at jeg tåler ikke egentlig p-piller noe særlig. Jeg går opp mye i vekt, og får ellers sterke bivirkninger.

Jeg er 29 år.

Er det noe produkt som ikke gir så sterke bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Dette lurer jeg også på. Kanskje en av de lavdose p-pillene?

Skrevet

eller nuva-ring (p-ring). Jeg har gått på det i godt over et år nå, og er kjempefornøyd:) Gikk opp mye mindre i vekt av dem enn p-piller (som jeg gikk ned igjen senere). Ellers ingen bivirkninger. Også bra, fordi jeg aldri husker å ta en piller hver dag

Skrevet

Jeg hadde veldig god erfaring med Yasminelle, det er en mild utgave, for folk som røyker etc. Fikk ingen bivirkninger i det hele tatt :)

Men hør med legen som skriver ut resepten, de pleier å vite hva de snakker om ;)

Skrevet

Hvor mye gikk dere opp i vekt av nuvaring og yasminelle da? Liveredd for å gå opp i vekt...

Skrevet

Når det gjelder vektøkning har jeg dessverre ingen anelse når det gjelder Yasminelle, har gått opp mye det siste året, men om det er pga pillen aner jeg ikke, har sluttet på den nå så tenkte å se om det har noen sammenheng.

Loette og microgynon gikk jeg ikke opp et gram av, men begge de har jo en ganske høy dose hormoner da..

Skrevet

FAM og kondom innimellom? (pernille.info, ovusoft.com og fertilityfriend.com)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...