Gå til innhold

hengepupper

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, med mindre det er så mye puss at du nesten spiser på puppene og huden strekkes.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke puss, push! æsj

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei.

Men de bh'ene som støtter best er uten tvil sports-bh'er. :)

Skrevet

En lege uttalte en gang at å begynne for tidlig med bh kan gi hengepupper. Når puppene får støtte helt fra begynnelsen av vil ikke det elastiske vevet utvikle seg fullt, og puppene kan da enda opp med å henge. Hvor vidt dette faktisk er tilfelle skal jeg ikke si. Tror det ligger litt i gener også. Har sett damer i 30-årene med struttepupper og ungjenter med hengepupper.

Gjest SnakeOil
Skrevet (endret)

Tvilsomt, men litt heng i puppa er da uansett bare sexy synes nå jeg :rødme:

Endret av SnakeOil
  • Liker 2
Skrevet

Nei, med mindre det er så mye puss at du nesten spiser på puppene og huden strekkes.

Puss ja, farlege greier det.

Skrevet

Tvilsomt, men litt heng i puppa er da uansett bare sexy synes nå jeg :rødme:

Var det til mitt innlegg? Øynene mine lyger ikke.

Gjest SnakeOil
Skrevet

Var det til mitt innlegg? Øynene mine lyger ikke.

Hmm, nei, til TS..

Gjest smexi hellcat
Skrevet

får man hengepupper av push up bh?

Har hørt mye om det, men er usikker for å være helt ærlig. Tror ikke det er helst sant, men hvis du sover med push up bh eller.. Bh i det hele tatt, hver natt... Så tror jeg kanskje du kommer til å legge merke til litt henging ja..

- xx C.

Gjest Naenia
Skrevet

Jeg trodde det viktigste for å unngå hengepupper var å sørge for å trene brystmusklene litt? :)

Skrevet

Musklene er bak fett og melkekjertler så det vil ikke hjelpe å trene brystmusklene i det hele tatt.

Skrevet

Røyking hjelper på god vei for å få hengepupper.

AnonymBruker
Skrevet

Man får hengepupper pga hudvevet blir strekt. Vevet er veldig tynt og sensitivt så det strekker seg fort.

Ved å bruke bh/push up bh så strekkes jo ikke vevet så mye, kan ikke skjønne at det er negativt, men det virker heller ikke mot å få hengepupper.

Graviditet, slanking og alder er gode måter å få hengepupper på. Men det er jo ikke alle som får det heller.

• 1 år senere...
Skrevet

Hengepupper har nok mye med gener å gjøre. Jeg har hatt hengepupper siden jeg var tenåring, det samme har alle damene på morssida i slekta hatt. Store og tunge bryster har jo selvsagt også større risiko for å henge enn små og lette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...