Nabodama Skrevet 19. oktober 2003 #1 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvordan hadde du reagert hvis din kjære hadde sagt at han kunne tenke seg en "sjømannsbrud" til bruk når du var bortreist eller som tillegg/krydder til vanlig sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. oktober 2003 #2 Del Skrevet 19. oktober 2003 Har tenkt litt på dette med sånne "sjømannsbruder" i det siste faktisk. Fordi: Det er så utrolig in og moderne at kvinner har dildoer. Da er man frigjort og i takt med sin egen seksualitet, etc etc. Mens slike ting som sjømannsbruder på den andre siden: :fy: !!!! De forbindes med gamle griser, menn som ikke får noe annet, misslykkede stakkarer etc.. Dildoer er kult og sexy, mens sjømansbruder er stygt og skittent... (vet jo ikke om dette er den gjengse oppfatning, men det er i allefall slik jeg har inntrykk av at mange tenker på disse to tingene)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ja, Embla, det er akkurat derfor jeg lurer på det. Var forresten inne på Kondomeriet i Oslo for et par dager siden. Pussig nok var det ingen som sto foran alle sjømannsbrudene, selv om det var massevis av menn der. Alle sto foran dildoene og vibratorene, og studerte disse, og snakket høylytt om hvordan de var og fungerte! Jeg synes nå at menn like gjerne kunne hatt det som kvinner kan ha dildoer....og hvorfor ikke bruke en slik som krydder i sex-livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnes Skrevet 19. oktober 2003 #4 Del Skrevet 19. oktober 2003 Er å bruke en minivagina stygt og skittent? :-? Men altså: Hva er en sjømannsbrud egentlig? Vi snakker ikke om sånne oppblåsbare dukker med stor rød munn, hull foran og bak og that's it, vel? For det er (sorry) ikke pirrende å tenke på at noen har seg med, altså. Men en sånn liten tingest som erstatning, eller heller som hjelp, til Frk. Høyre, det synes jeg jammen er schtilig at menn får seg. ..spørs kanskje hvordan den er utformet. Men jeg er ikke mann og kan ikke helt se fristelsen med en liten latexgreie m/kunstig hår på. Anyway: Tror jeg som mann hadde vært ute etter den som gav best stimuli, og ikke nødvendigvis var mest naturtro. Kan vanskelig forestille meg at en dårlig kopi av et kjønn kan gi max stimuli i kraft av å se ut som nettopp "uekte". Skulle jeg kjøpt noe slikt i gave til en mann, ville det ikke vært en "naturtro" etterlikning. Ville han blitt skuffet da, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 19. oktober 2003 #5 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg leker faktisk med tanken på å kjøpe en sjømannsbrud til gubben. Jeg tror det hadde vært opphissende å se ham bruke den. Og hvorfor skulle han ikke få lov til det? Vi jenter har da dildoer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #6 Del Skrevet 20. oktober 2003 Han blir fort å legge den bort uansett...De er ikke noe deilige, har prøvd 3 forskjellige som liksom skulle være så bra, men jeg blir IKKE å kaste bort mere penger på sånnt tull, kommer ikke i nærheten av the real thing uansett hvor mye noen insisterer. Kan like gjerne bare bruke hånden. Ville definitivt funnet på noe annet. Blir bare søl med glidemiddelet også. Vedder på at dere jenter synes det er mye bedre med vibrator enn en teit dildo som ikke gjør noe - mange vet jo ikke forskjellen på de to kategoriene men dildo har aldri vibrert bare for å ha forskjellen klar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #7 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvordan hadde du reagert hvis din kjære hadde sagt at han kunne tenke seg en "sjømannsbrud" til bruk når du var bortreist eller som tillegg/krydder til vanlig sex? Jeg har mine egne vibber. Hvorfor skal ikke han kunne ha sine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #8 Del Skrevet 20. oktober 2003 Å likestille en sjømannsbrud med en vibrator eller dilldo blir vel litt merkelig. Den kvinnelige varianten av en sjømannsbrud har jo mange av oss sett i Ally McBeal, det er rett og slett en oppblåsbar mann med nødvendig "utstyr". Ikke særlig mange damer som har en sånn på soverommet. Det finnes små og praktiske leketøy for mannen også, som egner seg for nattbordskuffen. Det blir en helt annen sak enn en stor, stygg plastdukke! Synes ikke menneskekopier i plast er greit for hverken meg eller han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. oktober 2003 #9 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hm, kanskje vi må definere hva sjømannsbrud er? Jeg trodde ikke disse rare dukkene var sjømannsbruder? Jeg trodde det var sånne vaginaer som er sjømannsbrud? Men uansett - om det nå er en latterlig dukke eller noe annet, så må det vel være greit hvis mannen finner glede i å benytte det? Jeg reagerer på at dette blir så latterliggjort, (og holdninger om at "sånne ting" er ok, mens hvis han bruker "SÅNNE ting", derimot: Fnise og himle med øynene... Hvorfor skal vi kvinner definere hva som er stuerent og ikke for en mann, på området sex leketøy/hjelpemidler???? HVORFOR??) Jeg syns ikke menn skal fortelle kvinner hvilke sex leketøy/hjelpemidler som er akseptable og hvilke som er latterlige og "nei de kommer ikke inn i vårt hjem" - type. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #10 Del Skrevet 20. oktober 2003 Dette er en sjømannsbrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. oktober 2003 #11 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke tale om! Dette er sjømannsbruder. Dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #12 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke tale om! Dette er sjømannsbruder. Dette også Eh...påstår du seriøst at de leketøyene jeg linket til IKKE er sjømannbruder? En kan selvfølgelig diskutere om BÅDE plastdukker og andre leketøy kan komme under begrepet sjømannsbruder, siden de brukes til samme formål. Den oprinnelige betydningen av ordet er like vel en oppblåsbar plastdukke for å tilfredstille sjømenn og andre som ikke hadde tilgang på virkelige kvinner. Derav navnet... "Brud" henspiller jo nettopp på at det er en imitasjon av en virkelig kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 20. oktober 2003 #13 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ikke tale om! Dette er sjømannsbruder. Dette også Helt korrekt! Sjømannsbrud er ikke dukke,men bare vagina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. oktober 2003 #14 Del Skrevet 20. oktober 2003 Og hva kaller dere en slik dukke da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 20. oktober 2003 #15 Del Skrevet 20. oktober 2003 Og hva kaller dere en slik dukke da Jeg kaller min bare for Barbara. Hun bryr seg vel egentlig ikke om hva jeg kaller henne. Hun er forresten blitt litt slarkete i det siste. Det har hun vært helt siden Trøffelhelten kom innom med henne og takket for lånet. En assosiasjon: I min ungdom, var det en orginal som fant på mye morsomt. Han hadde kjøpt seg en oppblåsbar dame, og plasserte henne flere ganger i setet ved siden av seg, når han rånet opp og ned gata.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. oktober 2003 #16 Del Skrevet 20. oktober 2003 Enig med Revetispa og Barbie. De har fått navnet sitt etter at de var lette å frakte med seg for sjømenn som en erstatning. De oppblåsbare dukkene er av nyere modell og ikke fullt så lette å frakte med seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. oktober 2003 #17 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vedder på at dere jenter synes det er mye bedre med vibrator enn en teit dildo som ikke gjør noe - mange vet jo ikke forskjellen på de to kategoriene men dildo har aldri vibrert bare for å ha forskjellen klar. Si ikke det. Hadde en vibrator i mange år men brukte den som dildo pga lyden var himla usexy. For meg er det ikke så viktig at de "gjør noe", men at de er der jeg vil de skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. oktober 2003 #18 Del Skrevet 20. oktober 2003 "Mus på boks" - jeg ler meg ihjel ! Tror kanskje dildoer har et tenningspunkt hos menn jeg. Mange par bruker sexleketøy sammen. En del menn kan godt se på eller leke med dildoer mens de foretrekker ekte kjøtt og flesk framfor en mus av plastikk eller "hudlignende materiele". Prøvde å få kontakt med mannen for å spørre, men han var ikke der. Nå står det og blinker på msn på jobbdataen hans : " Kunne du tenkt deg en gummi mus med "hudvennlig materiale" ? Hvorfor / hvorfor ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 20. oktober 2003 #19 Del Skrevet 20. oktober 2003 Mus på boks eller Pikk i plast - er det egentlig noen forskjell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 20. oktober 2003 #20 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nå vet jeg hva slags syn han har på dem, men om han nå mot all formodning skulle snu i sin innstilling til disse brudene, så værsågod. Hvorfor i all verden skulle jeg hisse meg opp over det ? Det er da hans business. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå