Gjest Airi Skrevet 7. januar 2011 #21 Skrevet 7. januar 2011 I know! Men jeg har fått til en utrolig god avtale med naboen, så jeg bare sslenger blomsterkvasten ut vinduet og opp i hans kompost. Funker fjell! Bare litt lei de jævla tornene nå, de har vært utrolig plagsom i vinter. Man får sikkert hemoroider av sånt.
Lykkelitenen Skrevet 7. januar 2011 #22 Skrevet 7. januar 2011 Ikke kommet noen enda, heldigvis. Men sår derimot, det blir man! Ikke noe billig toalettpapir her i gården nei
Morea Skrevet 7. januar 2011 #24 Skrevet 7. januar 2011 Av en eller annen grunn så har evolusjonen (Darwins teorier kan sikkert forklare) gjort det slik at menn gjerne er stolte av sine utslipp. Jenter derimot er flinkere til å smyge fisen, for å opprettholde illusjonen til menn om at vi driter roseblader og potpourri. Noe noen av oss faktisk gjør. Det fine med å være dame er at dersom vi slipper en diskret smyger som viser seg å være illeluktende så passer vi på, i sosiale lag, å sette oss ved siden av en mann. Da er det to muligheter: a) alle skylder på mannen uansett b) mannen tar uoppfordret og stolt på seg æren for produktet. Win win altså. 1
Tråd_starter Skrevet 10. januar 2011 #25 Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hahaha.. Jeg vet ikke hva det er med jenter som skjuler disse tingene. Jeg skjønner jo at snev av høflighet er viktig, men jeg mener.. Må man bæsje, så må man bæsje. Enkelt og greit. Hva driver disse jentene med da? Bæsjer og promper med en gang han er ute av hus? Alle må jo gjøre disse tingene en gang i blant. Endret 10. januar 2011 av Tråd_starter 1
Margaret Skrevet 15. januar 2011 #26 Skrevet 15. januar 2011 Ja, denne var vanlig på barneskolen. Broren min sa at "mamma har sagt at fine jenter ikke kan fise". Det er en genial, gemen måte å bedrive passiv mobbing på, siden ingen i hele verden oppriktig kan si at de ikke fiser eller driter. Ærlig talt er det beste når man er kvalm å slippe en diger en som letter på trykket. For øvrig trodde broren min også at jeg var en robot. 1
Beauté Skrevet 15. januar 2011 #27 Skrevet 15. januar 2011 Jenter er vel mennesker? De fiser og raper like mye som andre mennesker gjør. Har hatt noen morsomme historier i mitt liv, som handler om kvinner som fiser. Jeg skal ikke gå inn på det. Men herregud, alle har vel tarmgass og bæssjer?... 1
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2011 #28 Skrevet 24. januar 2011 Hvordan er det når jenter/kvinner er sammen.. Feks på vorspiel.. Er det noen som plutselig kan slippe en gigapromp uten at de andre ville følt seg uvel? Vet jo at hos gutta så er det ett fett nesten..
Nuith Skrevet 25. januar 2011 #29 Skrevet 25. januar 2011 Uh, føler meg litt skyldig her. Vi hadde omgangssyke begge to her i jula, han dagen før meg. Type omgangssyke der spruten står ukontrollert i begge ender. Mens han var syk var jeg sykepleier og vaskedame, vasket hele badet etter ham for det så ikke ut. Hva gjør jeg når jeg selv blir syk? Lar ham gjøre samme tjenesten tilbake? Neida, sperrer meg inne på badet og etter å ha spydd utover hele badekaret (som heldigvis står like ved doen) så insisterer jeg på å vaske hele greia. Samt dusje. Aldri følt meg så svak før, sto og skalv ukontrollert, besvimte underveis og våknet igjen i bunnen av badekaret.. Men jeg fikk det rent igjen! Han fikk ikke gleden av å se det minste spor av noe som har kommet ut av MEG, nei! 1
Troilltøva Skrevet 26. januar 2011 #30 Skrevet 26. januar 2011 Man er ikke ordentlig avslappet og komfortabel med en kjæreste før man tørr og fise sammen mener nå jeg 1
Nuith Skrevet 26. januar 2011 #31 Skrevet 26. januar 2011 Jeg VIL faktisk ikke være så komfortabel med en kjæreste, jeg. Er ikke snakk om å tørre for min del, men at jeg synes at å fise foran hverandre er omtrent like koselig som å pille seg i nesa og putte resultatet i munnen på partneren. Som nok også ville vært veldig avslappet, men like fullt ekkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2011 #32 Skrevet 26. januar 2011 Jeg hater menn som deg. Mange jenter går rundt med smerter i magen og fucker opp fordøyelsen sin fordi de ikke klarer å ha et avslappet forhold til de greiene der, fordi da er man ikke sexy lenger. Og så hater jeg menn som ser på kvinner som guddommelige. Som kvinne kan man bare skuffe dersom man blir forgudet. Det er ikke mulig å leve opp til de forventningene. Og det er grusomt å bli møtt med den skuffelsen dere menn får når dere skjønner at vi ikke er gudinner, men kvinner. Da går dere fra å forgude oss, til å fordømme oss. Vet at denne tråden var ment som tull og moro, men måtte bare si det likevel. En skikkelig og stor ANTI-KUDOS til deg ts. 1
Rights Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #33 Skrevet 26. januar 2011 Dakar. Noen som har stått opp på feil fot idag!
Vulpes Skrevet 26. januar 2011 #34 Skrevet 26. januar 2011 Jeg er vel slik "fisefin" som ikke fiser eller går på nr to når kjæresten er hjemme. Høhø, huff, liker det ikke. Fiser heller aldri når noen andre er i nærheten, og jeg prøver ikke å gå på do på nr 2 når jeg er hos noen andre/dersom jeg har besøk. Hvis jeg MÅ lukker jeg vinduet godt opp! Pleier som oftest å spørre: "Noen som må på toalettet før meg? Jeg bruker lang tid på do ". Og ja, jeg vet at for noen så må dette være helt forferdelig å ikke være seg selv foran kjæresten, men slik er det bare. Ikke er det stressende og ei heller slitsomt. Hva gjør du om du og kjæresten er sammen konstant over flere dager? F.eks. på en ferie. Holder du deg i flere dager da? 1
Gjest Solmåne Skrevet 31. januar 2011 #35 Skrevet 31. januar 2011 I begynnelsen av forholdet var jeg flink å skjule sporene mine når jeg måtte fise.. "Du? jeg skal bare ut med søpla jeg!" så putra jeg avgårde til søppelkassa, og tilbake, venta litt og gikk inn igjen! Når jeg måtte ta nr. 2 gjorde jeg det alltid før jeg skulle dusje, slik at lukta gikk bort til jeg var ferdig på badet. Min vakre fasade brøt derimot da vi så film sammen og jeg lo så mye at jeg fjerta Men det er sant, jeg har alltid sagt at man er ikke komfortabel i et forhold før man tør å slippe en liten spion i blant.. gikk ikke så lang tid før fisefine jeg ble fisestygg. Jenter er mennesker de og.. ! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå