Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg alltid har levd i den tro at jenter er verdens flotteste vesener på jord, og at de verken driter eller fiser... Jeg er ikke så trangsynt, at jeg ikke tror de raper. Det vet jeg jo selvfølgelig at jenter gjør ;)

Etter å ha vært sammen med en jente i 7 år fikk jeg faktisk motbevist noe av min tro. Jo, noen jenter kan faktisk fise (ja, fiser som lukter!).. Og de kan faktisk legge kabler på do (som også lukter). Hvordan kunne jeg ta så feil - at jenter faktisk ikke er perfekte ?

Vel.. I senere tid så ble det slutt..

Jeg ble sammen med en ny jente.. Hun kunne faktisk fise, men de var alltid luktfrie. Min teori om at jenter flest er lagd i himmelen begynte å komme tilbake igjen. Mmmmm... Deilige jenter!!

Desverre måtte det forholdet også ende..

Har nå holdt på med en ny jente igjen, i over et halvt år. Hun har faktisk ALDRI sluppet en eneste vind, og jeg har ikke merket en eneste eim av en kabel på dass etter henne.. Og dette med en jente jeg har vært sammen med bortimot hver eneste dag.

Hva kommer dette her av da ?

Jeg vet jo meget godt selv at jeg bare er et menneske.. kjenner jeg at jeg har luft i magen, så må den jo ut. Prøver jo å unngå det jeg også, når jeg er med slike gudommelige vesener.. Om det uheldigvis skulle skje, så sier jeg bare OOOOOOOOOOOI, kom borti feil knapp!

IM HUMAN!

MOST GIRLS ARE NOT!

Deilige deilige jenter... :)

DISCLAIMER: Sier ikke at det er bad at jenter fiser & legger kabler som lukter. Synes bare det er et rart fenomen med de som ikke gjør det...!! Ja dere som fiser osv kan være like deilige dere også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

Jeg mangler....ord

Skrevet

Synes bare det er et rart fenomen

Også kjent som "unngå at typen oppdager det" -fenomenet.

Særdeles vanlig blant fisefine damer. (pun)

Vi andre dødelige må holde ut med deres oppsparte utslipp på damedoen på jobb.

• Liker 5
Skrevet

haha,håper dette er tull?

Alle jenter driter og fiser noen ganger,belive it or not ,men også den vakreste jenta på jord driter.

Har du serriøst gjort det slutt på grunn av at du fant ut at de dreit ? :skratte:

Skrevet

Jeg er vel slik "fisefin" som ikke fiser eller går på nr to når kjæresten er hjemme. Høhø, huff, liker det ikke. Fiser heller aldri når noen andre er i nærheten, og jeg prøver ikke å gå på do på nr 2 når jeg er hos noen andre/dersom jeg har besøk. Hvis jeg MÅ lukker jeg vinduet godt opp! Pleier som oftest å spørre: "Noen som må på toalettet før meg? Jeg bruker lang tid på do :)". Og ja, jeg vet at for noen så må dette være helt forferdelig å ikke være seg selv foran kjæresten, men slik er det bare. Ikke er det stressende og ei heller slitsomt.

Skrevet (endret)

Sikkert en del gutter som ikke lukter noe særlig heller, men jeg tror ikke det gjør dem mindre jordiske enn sine prompende medmennesker

Forholdet mitt har nettopp overlevd sin første omgangssyke, forresten - jenter kan få omgangssyke, og det er like fordømt ekkelt. Kjæresten min er heldigvis ganske avslappet med den slags.

Endret av Airi
Skrevet (endret)

Jeg slo da aldri opp med min første kjæreste pga hun prompet & dreit. Vet ikke hvordan du kunne konkludere med det ;) Det var helt andre grunner.

Men selvsagt mener jeg dette blod seriøst!!!

Jeg har fått min tro tilbake. Some girls are made in heaven!

Om du en dag legger merke til den usedvanligt flotte fyren mens du er ute å handler e.l... Og som har et merkelig dumt smil, ser kanskje litt fjern ut? Ja, da har du meg! Det er meg som går rundt med et dumt flir, for nå lever jeg i den tro at noen jenter er 100% deilige (istedenfor bare 99.9% deilige... ja.. promping og kabellegging utgjør ca. 0.01%).

JEG SIER JA TIL 100% DEILIGE JENTER!!!

Endret av Rights
Skrevet

Kjøp deg en sånn realdoll så får du det :fnise:

Men serriøst,både gutter og jenter har rumpehull og ett fordøyelsesystem.

Hvordan trodde du at vi kvitta oss med maten?;P

• Liker 2
Skrevet

off, sier jeg bare. Går det ann, hvor gammel kan du vær? Er jo helt normalt å gå på do for oss jenter også, noen er kansje litt mer sjenerte enn andre, men alle jenter drite og fise, alt må ut igjen bare sånn du vet det.

Du må nok leva i en drømmeverden. Sko ønska at alle mannfolk ikke var så ekle, da hadde hverfal jeg levd i en drømmeverden.

AnonymBruker
Skrevet

For noe tull!

Jenter (damer) har da samme fordøyelsessystem som gutter (menn) og slik sett er det ingen forskjell på om de slipper en vind eller ikke. Jenter slipper nok like ofte vind som oss gutter, men mulig de gjør det mer diskret. Enten tar en tur på toalettet eller gjør det utendørs, i stedet for høylydt midt i sofakosen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes vi bare skal la han leve i sin fine fantasiverden hvor jenter verken fiser eller bæsjer, om han er så redd for slikt...

Synes tråden er litt trollete, han vet nok godt at kvinner må kvitte seg med ting gjennom nr.2, men han har en fin tanke han vil holde fast på.

Red: skrivefeil

Endret av spinnwild
Skrevet (endret)

Jeg undres.... Er menneskene her inne helt blottet for humoristisk sans og ironi og må tolke alt i negativ retning eller klarer de bare ikke skrive ironisk selv så innleggene deres bare ser surmagete ut... :klø:

Uansett, jeg er en 100% deilig dame som verken promper eller driter, i allefall første uken av forholdet :lur: . Etter der kommer derimot mitt ikke-deilige alterego ut og forgifter det som kan forgiftes.

(neida, jeg bæsjer blomster, slik som alle andre vestlandskvinner :gjeiper: )

Endret av Lykkelitenen
  • Liker 1
Skrevet

Lykkelitenen ;)

Skrevet

TS, du bruker for mye energi på å tenke på gass og bæsj. Når du slutter å fokusere så mye på det, skjønner du nok at jenter som fiser også kan være deilige :ler:

Skrevet

Han har jo sagt vi er deilig, bare ikke 100% :skratte:

(med untak av meg og min blomsterkrans)

Skrevet

Han har jo sagt vi er deilig, bare ikke 100% :skratte:

(med untak av meg og min blomsterkrans)

Jenter som fiser kan også være 100% deilige da. Tarmgass og avføring er ikke en del av selve jenta.

:danse:

• Liker 1
Skrevet

jeg fiser sommerfugler og driter regnbuer...trodde alle jenter gjorde det :gjeiper:

Skrevet

Hah, jeg for min del bæsjer blomster og fiser parfyme.

Er et jævla mas å få vekk alle kronbladene fra doen før mannen skal på do... Må nesten spyle to ganger av og til jeg.

• Liker 1
Skrevet

I know! Men jeg har fått til en utrolig god avtale med naboen, så jeg bare sslenger blomsterkvasten ut vinduet og opp i hans kompost. Funker fjell! Bare litt lei de jævla tornene nå, de har vært utrolig plagsom i vinter.

Skrevet

Se her ja, her kommer de frem, en etter en :)

:dagens-rose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...