Gjest HunterLady Skrevet 5. januar 2011 #1 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ELSKER når typen stønner og kommer med diverse lyder som antyder at han har det vanvittig deilig. Det gjør slik at jeg kommer som en foss. Har bedt han om å stønne oftere! Hva mener dere? Turn-off eller turn-on? 2
Gjest Airi Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Alle lydene han lager er turn-on Kjæresten min lager ikke så mye lyd, så det er ekstra deilig når han gjør det.
Gjesten Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Stønning er positivt som bare det. For ikke å snakke om motiverende 1
monkey Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 typen stønner av og til. skikkelig turn on for min del =) men hadde det vært at de støner som kvinner gjør,løper jeg avgårde
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Definitivt turn-on. Er i et ganske nytt forhold, hvor sex også er ganske nytt, og han stønner ikke ennå. Håper han gjør det når han blir trygere på meg.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Jaaaaaa, åh det er godt med en mann som tør gi lyd fra seg. Selv skjønner jeg liksom ikke helt hvordan det er mulig å nyte mye uten å komme med ett aldri så lite sukk engang. Det har faktisk hendt jeg har spurt... om jeg suger mannen og det ikke kommer ne lyd, han ligger helt stille.... personlig ANER jeg da virkelig ikke om han har det godt, om han kjeder seg eller om han har sovnet... Så jeg kan da finne på å stoppe opp, lenge nok til at han åpner øynene og ser på meg, goså spør om det er godt? nei, det er DIGG med menn som tør høres!
Timseh Skrevet 5. januar 2011 #10 Skrevet 5. januar 2011 Turn on! I begynnelsen da jeg og min kjære ble sammen tenkte jeg ofte på min kjære (jeg gjør jo det nå og, men nå se vi hverandre hele tiden). Og de gangene jeg tenkte på han i sengen tenkte jeg på stønningen hans, ble våt med en eneste gang, fikk et lite stikk i underlivet samtidig som hjertet mitt begynte å dunke fort. Åå, stønning :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2011 #12 Skrevet 5. januar 2011 Beror på. Forstyrrende hvis det blir for høyt eller man får latterkrampe synes jeg.
Gjest Mysticgirl Skrevet 5. januar 2011 #13 Skrevet 5. januar 2011 Åh selvsagt!Stønning er skikkelig turn on. En mann som ikke gir lyd fra seg er vel sjeldent? Har aldri opplevd en stille mann ehehe
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #15 Skrevet 5. januar 2011 Jeg ELSKER når typen stønner og kommer med diverse lyder som antyder at han har det vanvittig deilig. Det gjør slik at jeg kommer som en foss. Har bedt han om å stønne oftere! Hva mener dere? Turn-off eller turn-on? Kommer an på om han lager maskuline lyder eller feminine lyder. Om han hyler og stønner som en jente da er det turnoff.
Sequax Skrevet 5. januar 2011 #16 Skrevet 5. januar 2011 Åh selvsagt!Stønning er skikkelig turn on. En mann som ikke gir lyd fra seg er vel sjeldent? Har aldri opplevd en stille mann ehehe Jeg har opplevd en stille mann. En fullstendig tyst mann. Ikke en lyd eller noen form for mimikk. Grusomt! Ja, tenner absolutt på at mannen gir fra seg litt lyd!
Gjest Jentehumor Skrevet 5. januar 2011 #17 Skrevet 5. januar 2011 Kommer an på om han lager maskuline lyder eller feminine lyder. Om han hyler og stønner som en jente da er det turnoff. Ha ha, har opplevd en! Jeg har opplevd en stille mann. En fullstendig tyst mann. Ikke en lyd eller noen form for mimikk. Grusomt! Ja, tenner absolutt på at mannen gir fra seg litt lyd! Har opplevd det jeg også...
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #18 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har opplevd en stille mann. En fullstendig tyst mann. Ikke en lyd eller noen form for mimikk. Grusomt! Ja, tenner absolutt på at mannen gir fra seg litt lyd! Huffja. Ttal stillhet er ikke kjekt. Da tenker man liksom. Eh liker han dette eller?
Stefan Skrevet 5. januar 2011 #19 Skrevet 5. januar 2011 En av eksene mine ba meg ti stille fordi det hørtes så dumt ut og hun ble så ukonsentrert. Det holdt ikke så lenge, men jeg slet litt med min neste etter det.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 5. januar 2011 #20 Skrevet 5. januar 2011 En av eksene mine ba meg ti stille fordi det hørtes så dumt ut og hun ble så ukonsentrert. Det holdt ikke så lenge, men jeg slet litt med min neste etter det. huffda. Stakkars deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå