Gå til innhold

frustrert..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Ja nå har det da gått 5 mnd siden jeg sluttet på p-pillene, fordi vi ønsker å bli gravide. Det har fremdeles ikke skjedd noe, håper hver mnd, men mensen kommer alltid.. Jeg er i begynnelsen av 20-årene, og han er i slutten. Vi slutta og røyke begge to da jeg slutta på pillene, han har røyka i sikkert 10 år nå, jeg bare 2. Kan det ha noen sammenheng med røyken at det ikke skjer noe? Sist mnd nå tok jeg eggeløsningstest, slik at jeg visste sikkert at NÅ må vi prøve. Så de gjorde vi, hadde masse sex, men i dag kom da altså mensen igjen. Trodde virkelig at jeg var gravid denne gangen, fikk menssmerter over en uke før den skulle komme( har hatt menssmerter i en uke før mensen kommer siden jeg slutta på pillene også) ,og brystene mine var sinnsykt ømme, noe som de aldri har vært før. Kan noen gi meg noen oppmuntrende ord? Tror jeg blir gal av dette, ser jo gravide overalt, og blir så trist og lei meg! Trodde virkelig at jeg skulle være såpass fruktbar at det skulle klaffe såpass raskt, men den gang ei. huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...