Gå til innhold

tåkes treningsdagbok


tåke
 Del

Anbefalte innlegg

nettopp meldt meg inn på spenst, og håper på å få mer motivasjon ved hjelp av en treningsdagbok :-)

i dag har jeg løpt tjue minutter på tredemølle i 7,5 kilometer i timen. ble ganske sliten, men ikke utslitt.

etterpå brukte jeg diverse styrkeaperater, blant annet trente jeg legger, armer og rygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk ikke trent i dag, men i går!

15 minutter på tredemølle, i 7,5 k/h. var utrolig sliten etter skolen, så presset meg mye, selvom det bare var snakk om et kvarter. trente mye rygg, ben og armer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til treningsdagbøkene tåke! :)

Flink du er som har begynt å trene! Har du satt deg opp noen mål enda for treningen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar i dagboka :velkommen:

mål: bli sterkere i kroppen, få mer energi, bedre kondis.

i dag løp jeg i 20 minutter på tredemølla. passe sliten. brukte diverse andre apperater etterpå, med hovedfokus på legger og rygg denne gangen.

har trent i dag igjen. er superfornøyd med ukas trening altså! fra å trene null ganger i uken, til annen hver dag? ikke verst! merker allerede at jeg har fått mye mer energi i hverdagen. spesielt nå siden jeg også har begynt å spise havregrøt til frokost! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man merker veldig fort en forbedring ja! :) Herlig å ha mer energi uansett. Havregrøt til frokost, det klarer jeg nok ikke :ler: men ellers prøver jeg å spise sunt :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fått beøkt treningssenteret i dag, men fikk presset inn en liten skitur. på tross av at skituren bare varte i en halvtime ble jeg svett som en gris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

funnet ut at jeg trenger litt mer konkrete mål enn "få mer energi".

mitt første mål er å løpe en mil sammenhengene. klarer nå å løpe fire (blir sliten! jaaa, jeg har dårlig kondis!). for hver treningsøkt øker jeg med en halv kilometer.

styrkeøvelsene har jeg i grunn ingen mål på enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funnet ut at jeg trenger litt mer konkrete mål enn "få mer energi".

mitt første mål er å løpe en mil sammenhengene. klarer nå å løpe fire (blir sliten! jaaa, jeg har dårlig kondis!). for hver treningsøkt øker jeg med en halv kilometer.

styrkeøvelsene har jeg i grunn ingen mål på enda.

Da har vi et felles mål, mitt er bare at jeg skal klare det på en time. Klarer også 4 km akkurat nå på 30 minutter, planlegger å øke til jeg klarer 5 km før jeg øker tiden min. Må få opp tempoet mitt :ler:

Men er det ikke litt ekstremt med en halv kilometer per trening da? Kanskje bedre med hver uke eller annenhver uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke litt ekstremt med en halv kilometer per trening da? Kanskje bedre med hver uke eller annenhver uke?

ser at når jeg skrev var jeg litt vel gira! :fnise: nytt: en halv kilometer per uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at når jeg skrev var jeg litt vel gira! :fnise: nytt: en halv kilometer per uke :-)

Høres bedre ut ;) Kanskje det er noe jeg også burde gjøre etterhvert, må bare få det derre tempoet først :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trente i en time etter skolen i dag. herregud, jeg som trodde jeg klarte å løpe fire kilometer var dødsliten på 3! trøster meg med at jeg bare er i startsfasen av treningen.

svetta i alle fall en god del.

ble endel styrke etterpå, mest på lår og endel på rygg. klarte så vidt å gå ned trappa etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trente i en time etter skolen i dag. herregud, jeg som trodde jeg klarte å løpe fire kilometer var dødsliten på 3! trøster meg med at jeg bare er i startsfasen av treningen.

svetta i alle fall en god del.

ble endel styrke etterpå, mest på lår og endel på rygg. klarte så vidt å gå ned trappa etterpå...

Flink du er! Trøst deg med at jeg ble dødssliten av en halv kilometer (eller var det 200 meter?) før jeg begynte å trene :sjenert: Det går fort fremover heldigvis! Ikke ta deg for hardt ut heller i starten, da blir du bare overtrent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en treningsøkti går! trente intervaller på mølla. førti sekunder på seks km/t og førti sekunder 14 km/t i ti minutter. deretter masse apparater etterfulgt av 3 x 20 situps etterpå. er så støl i lårene at jeg såvidt kan gå i trapper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

for en treningsøkti går! trente intervaller på mølla. førti sekunder på seks km/t og førti sekunder 14 km/t i ti minutter. deretter masse apparater etterfulgt av 3 x 20 situps etterpå. er så støl i lårene at jeg såvidt kan gå i trapper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

×
×
  • Opprett ny...