Lisemor Skrevet 20. oktober 2003 #21 Skrevet 20. oktober 2003 Beste brullupsfilm må vell vere min og min mann`s :D
viblie Skrevet 20. oktober 2003 #22 Skrevet 20. oktober 2003 Hva med Maid in Manhattan, med Jennifer Lopes og Ralph Fiennes. Og Sweet home Alabama, med Reese Witherspoon og Josh Lucas.
Gjest MrsL Skrevet 20. oktober 2003 #23 Skrevet 20. oktober 2003 Hu Julia Roberts har jammen gifta seg mange ganger, esse *observasjonskunsten er på topp* Jeg liker aller best "4 bryllup og en gravferd"
April Skrevet 21. oktober 2003 #24 Skrevet 21. oktober 2003 Vi må ha en oppdatering, nå som det er lenge siden sist.... Tidenes bryllupsfilm?? Jeg nominerer med dette * Brudens far m Steve Martin, Diane Keaton og Martin Short Jeg har akkurat fått den i hus på DVD (I love U sis) etter å ha leita i månedsvis!!! (har slitt ut VHS versjonen min....) Flere gode nominasjoner?? Jeg har også akkurat kjøpt den på DVD, selvom jeg har den på VHS... Støtter din nominasjon!
Siam Skrevet 21. oktober 2003 #25 Skrevet 21. oktober 2003 Muriels bryllup!!! Helt enig! Muriels bryllup er helt fantastisk. Og Bryllupssangeren! :D :D :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå