Gå til innhold

Tispe - blødning og lukt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde med meg tispa mi ut ein kjapp runde før sengetid, maks 30 minutter. Hver gang hun tissa blei det ein rød/rosa flekk i snøen - blod. Hun har ikke blødd inne som eg har sett. På den lille turen tisset hun heile 12 ganger, noe som er unormalt mye. Har ikke vært slik før og vi har heller ikke vært ute så mye siste dagene pga at det har vært veldig glatt og dårlig strødd. Hun hadde løpetid i oktober/november, burde ikke ha det igjen no (viser heller ingen av de vanlige tegnene til løpetid), hun er 2,5 år gammel forresten. Hjemme har eg også kjent ei ekkel fiske-aktig lukt. Den kommer og går og eg begynner å lure på om den kommer fra henne (men hun lukter ikkje og eg har ikkje kjent lukta nær henne).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silvermist

Urinveisinfeksjon, nyrekreft? Det kan være så mye.

Ta henne med til veterinær i morgen og få henne sjekket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres VELDIG ut som urinveisifeksjon i mine øyne. Kom deg til veterinæren fort, for det gjør veldig vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Dette er ikke noe du bør nøle med å sjekke! Veterinær, og det fort! : o

Viser hun ubehag på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukta kom visst fra noe annet. Hun er som normalt, viser ikke ubehag og er leken. Det kommer ikke blod når hun tisser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan høres ut som livmorbetennelse, synes du skal dra til veterinær i morgen :) Kan være skummelt med livmorbetennelse, mi fikk det for noen år siden og ble kjempedårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst muligens urinveisinfeksjon, det var det resultat av urinprøve indikterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...