HopelessFear Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg lurer på hvor jeg kan finne en tabell som er riktig i form av BMI. Hva er normalvekt når en er 1.70? Har hørt så mye forskjellig der at jeg rett og slett blir svimmel. Noen mener 40, andre mener 70. Jeg blir gal!
lovedrug Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Den på tinemelk.no eller tine sin hjemmeside aillefal:P
HopelessFear Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #4 Skrevet 5. januar 2011 40 kg? Er du gaal? Jeg er ikke gal, jeg mener det er altfor lite. Men det er noen tabeller på nett som sier at det er normalvekt.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #5 Skrevet 5. januar 2011 bmi brukes ikke lengre av seriøse folk da dette gir feilmålinger på mange mennesker. De aller fleste klarer fint selv å se om de må ned 10 kg eller 2. 2
HopelessFear Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. januar 2011 bmi brukes ikke lengre av seriøse folk da dette gir feilmålinger på mange mennesker. De aller fleste klarer fint selv å se om de må ned 10 kg eller 2. Ikke nødvendigvis.
Glynis Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Kan du vise meg disse tabellene som har 40 kg som normalvekt? PS: tabeller funnet på pro ana-sider er ikke akkurat allmenngyldige.
HopelessFear Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. januar 2011 Kan du vise meg disse tabellene som har 40 kg som normalvekt? PS: tabeller funnet på pro ana-sider er ikke akkurat allmenngyldige. Husker ikke hva sidene heter for øyeblikket. Det var i tillegg litt overdrivelse fra min side.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå