Gjest Lebewesen93 Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Hei Jeg skjønner ikke hvorfor, men i det siste har jeg begynt å snakke så slurvete og utydelig. Vanskelig å forklare hvordan, men sliter med å snakke tydelig rett og slett. Blir slurvete å høres sikkert ut som jeg er veldig dopa eller drita full, hvilket jeg ikke er så klart. Greit, jeg har snakket veldig lite i det siste, før snakket jeg hele tiden. Så mulig jeg bare er " ute av drift" men hallo? Det skal vel ikke gå an det ? Kostholdet mitt har vært eleendig i det siste, å jeg har vært veldig deprimert og masse dritt, kan det ha noen sammenheng ? Synes det virker litt rart, men. Kan også være at jeg alltid har vært sånn, bare ikke tenkt over det før nå, men merker at jeg på en måte sliter med enkelte ord osv nå...tenk om jeg faktisk har blitt dårligere til å snakke, så om 10 år kan jeg ikke si noen ting? Men kan også være at jeg har tenkt litt for mye igjen
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #2 Skrevet 5. januar 2011 Det er faktisk fullt mulig at du går ut av trening. Har gjort det selv! Sliter med sosial angst og siste året har jeg snakket så lite som mulig, nå slår tungen krøll og alt blir bare bleh. Folk klarer knapt å forstå hva jeg sier. Man må bare få seg litt sosial trening igjen, og ta det med ro mens man snakker. 1
Gjest Fikira Skrevet 5. januar 2011 #3 Skrevet 5. januar 2011 Nå er du ganske ung, så er vel ikke stor sjanse for dette, men siden det har kommet ut av det blå, du har ikke fått slag da? =D
Djungelvrål Skrevet 5. januar 2011 #4 Skrevet 5. januar 2011 Igjen..... vi er IKKE utdannede leger her på kg. Det du beskriver kan være veldig alvorlig fordi det har med hjernen å gjøre, ring legen så fort som f...!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #6 Skrevet 5. januar 2011 Jeg har en kronisk sykdom som gjør at konsentrasjonen min er blitt mye dårligere. Jeg merker godt at jeg sliter med enkelte ord som kan være litt krevende å uttale. Samtidig så kan jeg godt være litt "rotete" i dialog med andre. Litt famlende i språket. Hjelper jo heller ikke på at jeg pga sykdommen er lite sosial.
Gjest Applecore Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Jeg sliter med det samme; er kronisk syk og når jeg sliter meg ut så prater jeg slurvete, stokker om på ord og glemmer hva jeg sier midt i en setning. Men jeg ville likevel tatt kontakt med lege hvis jeg var deg, bare for å sjekke at alt er i orden
Gjest Lebewesen93 Skrevet 5. januar 2011 #8 Skrevet 5. januar 2011 Takk for svar Slag, oida....Tror ikke det. Har snakket litt mer i dag å gikk greit, har vært veldig trøtt og sløv i det siste, litt mer våken i dag, så mulig jeg bare var litt borte. Har det med å isolere meg litt når jeg er deppa så ja, stressa og urolig å har ikke hatt så lyst til å snakke heller. Men jeg har også det med å begynne å tenke, tenke og tenke. Men er bedre nå, merker at jeg er litt rar, haha blir jo nesten en annen person når jeg er litt nedfor, rare greier...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå