Gå til innhold

Sukkertøy "Kongen av Danmark"

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner sukkertøyet "Kongen av Danmark" og det ser ut til at den ikke lenger er i produksjon.

Om det er noen som har sett den i butikkhylla, så rop ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner sukkertøyet "Kongen av Danmark" og det ser ut til at den ikke lenger er i produksjon.

Om det er noen som har sett den i butikkhylla, så rop ut :)

Har også lett etter disse lenge, og har endelig funnet de.

Det er riktignok ikke samme produsenten som før og vet ikke om de har de overalt da det er drammensdrops som lager de, men jeg fant de ihvertfall på rema 1000. I sånn kremmerhusform :)

AnonymBruker
Skrevet

Har også lett etter disse lenge, og har endelig funnet de.

Det er riktignok ikke samme produsenten som før og vet ikke om de har de overalt da det er drammensdrops som lager de, men jeg fant de ihvertfall på rema 1000. I sånn kremmerhusform :)

Takk takk :)

Skrevet

Ah, jeg vet at min far har lett etter disse i det siste, så jeg skal tipse han om det ;)

Skrevet

På 7 eleven mener jeg å ha sett disse godbitene :)

(nærmere bestemt 7 eleven-butikken ved Samfundet i Trondheim. Langt å dra for en dropspose dersom du ikke bor i nærheten, da ...hehe)

Gjest Normalfordeling
Skrevet

Har sett de på Ica Maxi. Står på eget stativ i sammen med andre typer drops. Gjennomsiktig kremmerhus.

Skrevet

Jeg lager mine egne, får masse skryt for dem :) De jeg har kjøpt i butikken har en bismak jeg Ikke er så glad i. Det er anis i dem, det gir den gode smaken :)

Skrevet

Jeg tror jeg har sett de på Narvesen. Ikke i kremmerhus, men i vanlig firkantet pose. Namnam.

Skrevet

ultra har dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...