noblesse Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 På siste episode av Masterchef USA gjettet de på ingrediensene i en "texas style chili". Det så veldig godt ut, og jeg tenker at det er noe jeg vil lage selv. Men har ingen oppskrift... Noen som har en å anbefale?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Vi fikk jo listet opp tretten ingredienser, så i hvertfall dem Pleier det ikke å stå oppskriften på Master Chef sine nettsider? Ellers er det bare å google texas style chili, så får du opp en drøss
noblesse Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2011 Og hvertfall ikke chillipulver Google litt etter en god oppskrift, men synes det blir så surrete med amerikanske oppskrifter. Men fortsetter letingen
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #4 Skrevet 6. januar 2011 Skal vi se, du vil ha en oppskrift vist på et tvshow, da er det vel naturlig å gå inn på programmets hjemmeside for å finne den? For den ligger nemlig her.
noblesse Skrevet 6. januar 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2011 (endret) Vel, jeg spurte vel ikke akkurat etter den, bare om noen hadde noen oppkrifter selv (siden jeg synes det er vanskelig med amerikanske mål) :gjeiper: Men takk skal du ha Endret 6. januar 2011 av noblesse
Gjest Lille-pus Skrevet 6. januar 2011 #6 Skrevet 6. januar 2011 North Texas Red - Prisbelønnet som: Verdens beste Chili con carne Merk at det er "futt" i den Den er meget god (og sterk), har ingenting med hverken tomater, bønner, maiskorn , kjøttdeig eller løk å gjøre. Redusere gjerne oppskriften ned til overkommelig størrelse, og nyt ! Linken er på dansk (så slapp jeg å skrive av den norske utgaven jeg har liggende på papir). Merk at linken sier: •1 c Chili pulver •1⁄2 c Mel "C" er cup mao.: 1/2 kopp hvetemel og 1 kopp chilipulver (ikke trykkfeil. 1 kopp chilipulver) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå