Gå til innhold

finner ikke p-staven min:S

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg satt inn en p-stav for ikke lenge siden.. legen klarte å sette den helt feil og nå kan jeg ikke kjenne den i det hele tatt:S er nesten så jeg er redd for at den ikke er der engang:/ hva bør jeg gjøre? har liksom brukt 1500 kr på staven og innsetting.. hvis han har driti seg ut så må jeg ut med alt igjen eller? da klikker jeg... vet ikke hva jeg skal gjøre:S noen som kan hjelpe?!? skikkelig stressa....

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk helt vanlig at pstaven vandrer i kroppen og ikke kan finnes igjen. Det er derfor man må være sikker på at det er uaktuelt med barn i tre år etter at den blir satt inn.

Skrevet

Det er faktisk helt vanlig at pstaven vandrer i kroppen og ikke kan finnes igjen. Det er derfor man må være sikker på at det er uaktuelt med barn i tre år etter at den blir satt inn.

ehm okei.. den skal i hovedsak ligge rett under huden så du kan kjenne at den er der hele tiden, kan umulig være bra å ha en plaststav som fyker rundt som den vil i kroppen?! søstern min har p-stav og den kjenner du godt! problemet mitt er at jeg vil vite at den er der! for alt jeg vet så har legen misforstått den nye innsettingen og ikke fått inn staven.. han slet med å finne den selv og jeg har ikke funnet den ennå..

Skrevet

Det er jo bare bull.

Hvis den nylig er satt inn kan det være hevelse gjør den vanskeligere å finne. Hadde p-stav i fem år ca, de flyttet seg ikke en flekk, og var lette å kjenne og se, men så hadde jeg og ganske senete armer på den tiden. Men at leger setter de feil/for dypt skjer ikke så rent sjelden dessverre (skal jeg dømme utifra mine bekjente med dårlige erfaringer).

Ville kontakte legen og forklart bekymringen din var jeg deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...