Gå til innhold

Mamaloco venter nummer to :)


Mamaloco

Anbefalte innlegg

Heihei og :velkommen: til min graviditetsdagbok! :gravid:

Sent ute med å begynne jeg da, men bedre sent enn aldri :) Jeg blir så inspirert av dere andre som skriver dagbok og svangerskapet, og tenker at dette kan være en fin ting for meg også!

Jeg var på ordinær UL i dag, siden jeg (trodde jeg) er i uke 18+6. Men der viste mål at jeg faktisk bare er 16+1. Synes det er merkelig å få datoen flyttet såpass mye tilbake. Jeg føler meg rimelig sikker på omtrent når befrukning skjedde, og at den plutselig må ha skjedd mye senere, får jeg ikke til å gå opp. Men, de vet vel hva de gjør? Nå skal det sies at det er jo under et år siden jeg fødte og syklusen min var garantert ustabil på det tidspunktet, men uansett er 3 uker mye :overrasket: Hva tror dere? Min jordmor kjente nemlig på livmora da jeg (trodde jeg) var i uke 15, men var da altså bare i uke 12. Hun syntes det kjentes ut som at jeg var litt lenger enn 15 uker, kanskje 16-17. Så jeg spør igjen; hvordan er det da mulig?! Hva tror dere om dette?

Men det viktigste; alt så bra ut, og det viser seg at det blir en spretten liten gutt til :biggrin:

Skal prøve å oppdatere her så ofte som mulig, og håper noen har lyst til å følge meg :sol:

Klem fra Mamaloco :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Seniorita

Hei Mamaloco.

Først vil jeg bare si gratulerer med din lille spire og dagboken. :)

Hvordan har formen din vært så langt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...