Larsern Skrevet 5. januar 2011 #21 Del Skrevet 5. januar 2011 Kan ikke alle norske kvinner som forelsker seg i muslimske menn gjennomgå et obligatorisk kurs i sunn fornuft. Det vil si å ikke la seg overtale til å dra på "ferie til hans hjemland" etc. Makan til krisemaksimering, det er jo ikke farlig så lenge man lar barna være igjen hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. januar 2011 #22 Del Skrevet 5. januar 2011 Makan til krisemaksimering, det er jo ikke farlig så lenge man lar barna være igjen hjemme? Jasså. Det er ikke få norske kvinner som blir drept på slike ferier. Drap fordekt som ulykker med et korrupt lokalt "politi" som ikke bryr seg, og en familie hjemme i Norge som kjenner seg maktesløse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2011 #23 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror kanskje Antoinette tenker på Marita Strøm? Det var ett ganske ekstremt tilfelle, men det fins kanskje flere? Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 5. januar 2011 #24 Del Skrevet 5. januar 2011 Tror kanskje Antoinette tenker på Marita Strøm? Det var ett ganske ekstremt tilfelle, men det fins kanskje flere? Link? Bruk news funksjonen på Google så får du opp en masse saker. Marita Strøm var vel ikke noen ekstrem sak, det var temmelig klassisk gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Skrevet 5. januar 2011 #25 Del Skrevet 5. januar 2011 I virkelighetens verden der enkelte av oss fortsatt befinner oss er "muslimske" land noe av det tryggeste du kan reise til. Med unntak av land med krig så kan du i prinsippet reise hvor du vil. Norske jenter som blir utsatt for ubehageligheter på utenlandsreise er gjerne unge og fulle i land som Spania og Hellas. Det de blir utsatt for har lite med religion å gjøre. Og når de kommer hjem er de svært opptatt av å overbevise alle som gidder høre på at de ikke har ansvaret for det de har rotet seg bort i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 20. januar 2011 #26 Del Skrevet 20. januar 2011 Been there done that. Anbefales ikke:D Like barn leiker best mener jeg. Men det finnes jo unntak, og jeg kjenner flere som lever sammen med muslimske menn som har det veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 20. januar 2011 #27 Del Skrevet 20. januar 2011 I virkelighetens verden der enkelte av oss fortsatt befinner oss er "muslimske" land noe av det tryggeste du kan reise til. Med unntak av land med krig så kan du i prinsippet reise hvor du vil. Norske jenter som blir utsatt for ubehageligheter på utenlandsreise er gjerne unge og fulle i land som Spania og Hellas. Det de blir utsatt for har lite med religion å gjøre. Og når de kommer hjem er de svært opptatt av å overbevise alle som gidder høre på at de ikke har ansvaret for det de har rotet seg bort i. Noe av det tryggeste du kan reise til? Hvilken virkelighet tilhører egentlig du? Jeg tror ikke du finner et eneste muslimsk land blant de 20 tryggeste landene i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Koala Skrevet 20. januar 2011 #28 Del Skrevet 20. januar 2011 Noe av det tryggeste du kan reise til? Hvilken virkelighet tilhører egentlig du? Jeg tror ikke du finner et eneste muslimsk land blant de 20 tryggeste landene i verden. Qatar, Kuwait, Baharain, Jordan, Syria, De forenede arabiske emirater, Albania og Bosnia er alle veldig trygge land å besøke. Irak var et fint land å reise til før amerikanerne angrep. Marokko, Egypt, Komorene. Malaysia f.eks er fortsatt helt safe land å besøke for turister. Selv Libya skjer det svært sjelden noe i. Libanon er trygt bortsett fra hvis Israel angriper. Tunisia besøker jeg gjerne når ting roer seg ned, kanskje allerede i sommer. Tyrkia er også relativt fredelig så lenge man unngår konfliktområdene i øst. Azerbadjan er også greit. Vi som reiser mye er i hvert fall ikke redde for å besøke den typen land. Dersom du vil besøke Mauritania, Mali, Niger, Oman o.l. er det også helt greit hvis du tar noen forholdsregler. De er i hvert fall ikke farligere enn andre land med tilsvarende levestandard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2011 #29 Del Skrevet 21. januar 2011 Fordi de er glad i vedkommende og ønsker det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #30 Del Skrevet 6. desember 2012 Gammel tråd men siden jeg er en norsk jente som er sammen med en gutt fra et muslimsk land og har vært det i over 5 år kan jo jeg si noen ord om saken. Kjæresten min og jeg møttes da vi gikk på samme skole. Vi var på en felles bekjent sin fest da vi kom i kontakt. Vi snakket mye sammen den kvelden. Når vi møttes på skolen på mandagen pratet vi mere sammen å det ble til at vi satt sammen i kantina med de andre vennene våres. Vi begynte å sende sms og ringe hverandre og så ble vi enige om å treffes etter skolen. Vi dro på kino og så en barnefilm men det gjorde ingenting for min del. Siden den dagen har det vært oss. Vi er skremmende like i oppførsel og meninger. Jeg har litt sære ting ved meg som akkurat han har å. Min mamma synes det er veldig morsomt da hun, siden jeg var liten tenkte stakkars den som skal bo med hun. Hihi. Ikke bare er han en god kjæreste, han er også en veldig god venn. Jeg har sliti endel psykisk å han har stått ved min side hele veien, da mange andre dro. Han er omsorgsfull ovenfor venner og medmennesker generelt. Han er godt likt av de som kjenner han og kolleger. De sier til meg "flott mann du har finni deg der" han er godt likt av min familie tilogmed pappa er blitt veldig glad i han, som ikke likte så godt at dattera var med en utenlandsk gutt. Han har ikke sagt et stygt ord til meg eller behandlet meg dårlig. Er vell heller jeg som er rappkjeftet på han. Etter 5 år føler jeg at dette er mannen jeg vil være med. For meg er han som en hvilken som helst annen mann. Det at han er fra en annen kultur merker jeg svært lite til. Han er ikke så troende. Men det er noen ting han står fast ved som er en kulturell ting like mye som religiøs. Å sånn er det vell uansett hvem man er sammen med. Ingen familier er like. Det ser jeg lett på familien til mine foreldre. De kom fra stikk motsatt familier men de fant hverandre når de var 14 år og idag har de vært gift i 25! Det har ikke noe med religion eller hvilket land du kommer fra, men mennesket inni deg. Anonym poster: 302ac3c614cdd86151d39c2be2d5f854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 7. desember 2012 #31 Del Skrevet 7. desember 2012 Hva skal man kalle norske som forgriper seg på barn??? Det er like sykt som nivået du skal ha alle muslimer på i min bok. Fei for din egen dør. Det er ikke alle norske som gjør det, og heller ikke alle som er født muslimer som er klin gale. Hilsen meg som har vært med en ikke-praktiserende-muslim i 10 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #32 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er interessant at kvinner tenner på de mennene som kommer fra klodens mest undertrykkende kulturer og samfunn. De drar med seg de mest eldgamle og middelalderske holdninger i tillegg til et nedverdigende kvinnesyn, og det skal belønnes med sex. Jeg spyr... Anonym poster: dc5c818caaa7c913db5eca4be58ac8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #33 Del Skrevet 7. desember 2012 Noe av det tryggeste du kan reise til? Hvilken virkelighet tilhører egentlig du? Jeg tror ikke du finner et eneste muslimsk land blant de 20 tryggeste landene i verden. Og Singapore har flestepart av muslimer! sikreste land i verden! :D BUUUURRRRNNN Anonym poster: 6225f2a4f8ff797b1d86c19b36d11f58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2012 #34 Del Skrevet 7. desember 2012 Det er interessant at kvinner tenner på de mennene som kommer fra klodens mest undertrykkende kulturer og samfunn. De drar med seg de mest eldgamle og middelalderske holdninger i tillegg til et nedverdigende kvinnesyn, og det skal belønnes med sex. Jeg spyr... Anonym poster: dc5c818caaa7c913db5eca4be58ac8d1 Og du vet det fordi..? Og det påvirker ditt liv fordi..? Anonym poster: 6225f2a4f8ff797b1d86c19b36d11f58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 8. desember 2012 #35 Del Skrevet 8. desember 2012 Og Singapore har flestepart av muslimer! sikreste land i verden! :D BUUUURRRRNNN Anonym poster: 6225f2a4f8ff797b1d86c19b36d11f58 Og det betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #36 Del Skrevet 8. desember 2012 Og du vet det fordi..? Og det påvirker ditt liv fordi..? Anonym poster: 6225f2a4f8ff797b1d86c19b36d11f58 Ehh... økseskaft Anonym poster: dc5c818caaa7c913db5eca4be58ac8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2012 #37 Del Skrevet 8. desember 2012 De drar med seg de mest eldgamle og middelalderske holdninger i tillegg til et nedverdigende kvinnesyn, og det skal belønnes med sex. Jeg spyr... Anonym poster: dc5c818caaa7c913db5eca4be58ac8d1 Det er ikke alle som gjør det. Og noen er også født her. Ja og jeg spyrr av enkelte folk holdninger og fordommer. Anonym poster: 3f020c6aff5a0d933116c94baaf6520a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2012 #38 Del Skrevet 11. desember 2012 Det er ikke alle som gjør det. Og noen er også født her. Ja og jeg spyrr av enkelte folk holdninger og fordommer. Anonym poster: 3f020c6aff5a0d933116c94baaf6520a Spiller ingen rolle om de er født her da de ikke gir sine søstre den samme seksuelle friheten de selv krever. Kvinner i enkelte kulturer, spesielt midtøsten, skal ta vare på familiens ære og det stilles helt andre krav til dem en det stilles til mennene. Derfor ser man stadig vekk muslimske menn med norske kvinner, men aldri det motsatte. Jeg bor her på Grønland i Oslo og ser dette så og si daglig. Det er interessant å se norske feminister forsvare denne dobbeltmoralen hvor de krever en type holdninger fra etnisk norske menn, mens middelalderske holdninger blant muslimske menn får passere, i tillegg til at vender seg vekk fra urettferdighet som rammer innvandrerkvinnene av de samme mennene som de forsvarer. Det er en logisk kortslutning her som gjø at troverdigheten forsvinner som dugg for solen (muligens pga politisk korekthet, tankeløshet eller andre grunner). Det finnes dog noen kvinner som tør si i fra, men kommer stort sett fra innvandrermiljøene selv, med unntak av Hege Storhaug i HRW. Anonym poster: dc5c818caaa7c913db5eca4be58ac8d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå