Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest odisi73
Skrevet

hvorfor gifter norske kvinner seg med muslimske menn npr de har blitt advart i over 50 år nå

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor gifter norske kvinner seg med muslimske menn når de har blitt advart i over 50 år nå

AnonymBruker
Skrevet

fordi de har lyst?

• Liker 4
Skrevet

ja det lurer eg også på.det er vel spenning..og opprør.og ender desverre med tragedie når dei oppdager at kvinner ikkje er noe verd i den kulturen.muslimene er flørtene å kjekke utenpå men når dei kommer innenfor døra med sine egne..da er det ikkje solskinn lenger.desverre er set ett fleirtal utlendinger i oslo og norge blir som andre byer med relgionskonflikter.burde stoppe dette for lengesiden

Skrevet

Jeg har også lurt på hvorfor katolske menn gifter seg med amerikanske kvinner eller hvorfor hindukvinner gifter seg med greske menn.

Og hvorfor mauritaniere gifter seg med ateister skjønner jeg i hvert fall ikke.

Kanskje trådstarter kan forklare ?

Skrevet

Problemet er at norske kvinner ikke akkurat finner seg førstesortering når det gjelder muslimske menn. Noen gifter seg med menn som er traumatiserte av krig og ser på voldtekt som noe de har "rett på". Andre finner såkalt 2. generasjonsinnvandrere som er under full kontroll av familien i hjemlandet.

Det finnes bra muslimske menn også, men norske kvinner må ikke bruke det lokale flyktningemottaket som sjekkested.

Gjest Lolita
Skrevet

hvorfor gifter norske kvinner seg med muslimske menn når de har blitt advart i over 50 år nå

Fordi de er kjekke, tøffe, selvsikre, høflige og vet hvordan de skal omgås kvinner: ved å være ordentlige menn?

Skrevet

Problemet er at norske kvinner ikke akkurat finner seg førstesortering når det gjelder muslimske menn. Noen gifter seg med menn som er traumatiserte av krig og ser på voldtekt som noe de har "rett på".

Auda.. kanskje det er en link derifra, til at mennesker med bakgrunn fra muslimske land topper statistikken på overfallsvoldtekter? Kanskje slike mennesker også krever enorme ressurser fra psykiatrien for å kunne integreres?

Andre finner såkalt 2. generasjonsinnvandrere som er under full kontroll av familien i hjemlandet.

Sannsynligvis har de bedre kontroll på sønnenes kvinnelige søskenbarn. Veldig rart, egentlig, at man kaller det 2. generasjonsinnvandrere, når integreringen blir nullet ut for hver gang en noenlunde integrert muslim, gifter seg med søskenbarnet sitt fra landsbygda i pakistan..

Det finnes bra muslimske menn også, men norske kvinner må ikke bruke det lokale flyktningemottaket som sjekkested.

Det lokale flyktningemottaket inneholder altså, *sjokk*, vanskelig integrerbare mennesker, muligens uten reell mulighet til å få innvilget opphold? *Pokker*, det må bety at maaange kommer hit til landet, selv om de ikke har rett til innvilget opphold..

Skrevet

Fordi de er kjekke, tøffe, selvsikre, høflige og vet hvordan de skal omgås kvinner: ved å være ordentlige menn?

Mener du at norske menn ikke har disse egenskapene, evt. i mindre grad enn muslimer?

Skrevet

Fordi kvinner som har forelsket seg, ikke lar seg stoppe og/ eller overtale til å bruke vett og forstand?

Og så undres jeg over hvorfor så mange norske MENN gifter seg med thaier, filipinere, eller andre asiater? Hvorfor vil man nødig advare DEM mot og gjøre slikt?

Skrevet

Fordi kvinner som har forelsket seg, ikke lar seg stoppe og/ eller overtale til å bruke vett og forstand?

Og så undres jeg over hvorfor så mange norske MENN gifter seg med thaier, filipinere, eller andre asiater? Hvorfor vil man nødig advare DEM mot og gjøre slikt?

Jeg kan ikke se annet enn at de blir "advart" støtt og stadig?

Merkelig nok møter de en stadig hetsing fra kvinner, også her på kg. Minner faktisk litt om den hetsen dere beskylder innvandringsskeptikere for å utøve.. ?

Skrevet

Forklaringen er enkel: mens sjansen er stor for at norske kvinner lar seg dominere, undertrykke og herse med av sine muslimske kjærester er den særdeles liten for at norske menn vil la seg dominere etc. av thai-kjæresten sin. Det kommer igjen av at kvinner, i motsetning til menn, synes å ha en iboende trang til å føye seg etter partneren sin.

Så i begge disse parforholdene vil du finne en ubalanse i maktforholdet, forskjellen er bare at norske kvinner er sårbare i dem på en måte som norske menn ikke ville vært. Såklart er det store sjanser for at thai-jenta vil gifte seg med nordmannen pga. penger/status, men slike motiver deler nok thai-jentene med sine norske medsøstre, og mannen vil nok i de fleste tilfellene være oppmerksom på det uansett.

• Liker 3
Gjest Lolita
Skrevet

Mener du at norske menn ikke har disse egenskapene, evt. i mindre grad enn muslimer?

Seriøst: jeg må stille spørsmålet, ja.

Skrevet

Seriøst: jeg må stille spørsmålet, ja.

Tja, nå tviler jeg egentlig på det, men om så var tilfelle så skyldes det nok at vi er kommet lenger med likestillingen i skandinavia enn andre steder. Mye godt har kommet ut av dette prosjektet, bl.a. at norske menn respekterer kvinner mer enn tilfellet er i mer patriarkalske samfunn, så take it or leave it. Det er uansett drøyt å stille norske menn til ansvar for kjønnsrelasjoner de selv er født inn i, og som har oppstått på initiativ fra dere kvinner selv.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Kråkesaks, moderator.

Skrevet

Kan vi ikke bare forby ekteskap mellom nordmenn og medlemmer av andre religioner enn Norge ?

Skrevet

Kan vi ikke bare forby ekteskap mellom nordmenn og medlemmer av andre religioner enn Norge ?

Er Norge en religion nå?

Blir jaggu vanskeligere å være ateist dersom det tilsier at man må stå uten et statsborgerskap.

Virker litt lite gjennomtenkt, kanskje du bør sette deg ned litt og tenke gjennom forslaget en gang til.

• Liker 2
Skrevet

Er Norge en religion nå?

Blir jaggu vanskeligere å være ateist dersom det tilsier at man må stå uten et statsborgerskap.

Virker litt lite gjennomtenkt, kanskje du bør sette deg ned litt og tenke gjennom forslaget en gang til.

Du omtaler konstant muslim som en nasjonalitet så da kan vel jeg kalle Norge en religion.

Skrevet

Du omtaler konstant muslim som en nasjonalitet så da kan vel jeg kalle Norge en religion.

Oi. Hvor gjør jeg det?

Skrevet

Kan ikke alle norske kvinner som forelsker seg i muslimske menn gjennomgå et obligatorisk kurs i sunn fornuft. Det vil si å ikke la seg overtale til å dra på "ferie til hans hjemland" etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...