Gjest anonym Skrevet 4. januar 2011 #1 Skrevet 4. januar 2011 Jeg har et lite problem og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg har kjempe lyst til og ta percing i navelen og jeg får lov det er ikke det, men jeg er veldig usikker på om jeg burde ta det eller ikke. Jeg tenker mye på at det kan bli betenelse og at det blir stygt og sånn. Jeg har tittet litt rund og sett på kommentarer noen sier gjør det og andre ikke. Pliss kom med svar på hva jeg burde gjøre. Hilsen meg
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2011 #2 Skrevet 4. januar 2011 Du burde vente. ps: vær så snill å dropp fjottis språket som pliss
Gjest Fikira Skrevet 4. januar 2011 #3 Skrevet 4. januar 2011 Vi kan da umulig bestemme hva du skal gjøre med kroppen din. Ønsker du en, tar du det, ønsker du ikke, tar du det ikke. Om du ikke syns det er pent, så tar du den bare ut. Betennelse er det alltid en risiko å få når man lager hull i huden sin. Finner du ut at du vil ha, dra på et skikkelig piercing studio, og få skikkelig innføring i hvordan håndtere såret til det gror.
Gjest anonym Skrevet 4. januar 2011 #4 Skrevet 4. januar 2011 Selfølgelig er det ikke dere som bestemmer men jeg vil høre deres mening det er det som var poenget
Gjest Fikira Skrevet 4. januar 2011 #5 Skrevet 4. januar 2011 Du burde gjøre det du føler deg komfortabel med..
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 4. januar 2011 #6 Skrevet 4. januar 2011 Når du vil ha piercing i navlen, men ikke er sikker, kan du jo for eksempel tenke på hvilke klær du bruker. Høres banalt ut, men går du mye med bukser/skjørt som er stramme rundt navleområdet, er nok ikke dette piercingen for deg. Ellers så må du jo bare se på hvor lyst du har på en slik piercing, og hva du er villig til å ofre for å få det. Jeg vet at jeg skal ha piercing i navlen igjen, men må vente til jeg har fått litt mer orden på magen *kremt* Lag en for og imot liste? Ellers, så er jo det fine med piercing at om man ikke liker den, kan man bare ta den ut igjen Bare vær 100% sikker på at du får med deg alt av instruksjoner på rens, og gå for all del til et anerkjent studio. Du kan også tenke på at om de spør om du vil ha ring eller stang, er fordelen med ring at du kan snu på hele ringen og slik får renset alt. Ulempen er at den lettere kan bli skjev under groperioden fordi den presses på av klær etc.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå