Gå til innhold

Ford S max .


mousepad

Anbefalte innlegg

Vi lurer på å kjøpe en Ford Smax .

Vi er 2 voksne og 2 barn som muligens blir 3 barn en gang .

Dere andre som har smax , er dere fornøyde dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine foreldre har en S-Max og de er veldig fornøyd. Det er en veldig god bil og veldig god plass til 3 stk i baksetet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd den nå? Likte du den?

Likte hvordan den så ut og demo modellen vi kjørte var skikkelig stilig inni . Virket som om det var god plass også , men var ikke iso fix på midterste setet bak og jeg tror ikke samboeren en gang fikk knødd seg inn på de bakerste setene i det hele tatt , så de er nok ikke beregnet for voksne hehe .

Praktisk seteløsning på de 2 bakerste setene da , var enkelt å legge dem ned :kidoki: .

Syntes også bilen var veldig grei og oversiktlig ,

MEN ble skuffet over kjøreegenskapene og denne bilen lå mye dårligere på veien enn den vi kjører idag , så ser for meg at man blir mer sliten av denne bilen på langkjøring .

Sammenlikningsgrunnlaget er imidlertid en bil som har ekstremt gode kjøre egenskaper ( kjører en bmw x3 idag ) , så den er vel kanskje ok , vet ikke ?

Noen som vet om det er andre familiefraktere som har bedre kjøre egenskaper enn smax?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Audiot

Nye VW Sharan bør du prøve. Geniale seteløsninger. Selv jeg på 195cm sitter greit i bakerste seterad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...