mousepad Skrevet 4. januar 2011 #1 Del Skrevet 4. januar 2011 Vi lurer på å kjøpe en Ford Smax . Vi er 2 voksne og 2 barn som muligens blir 3 barn en gang . Dere andre som har smax , er dere fornøyde dere ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 4. januar 2011 #2 Del Skrevet 4. januar 2011 Mine foreldre har en S-Max og de er veldig fornøyd. Det er en veldig god bil og veldig god plass til 3 stk i baksetet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mousepad Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal prøvekjøre en idag , så er litt spent hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulilelu Skrevet 5. januar 2011 #4 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du prøvd den nå? Likte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mousepad Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 5. januar 2011 Har du prøvd den nå? Likte du den? Likte hvordan den så ut og demo modellen vi kjørte var skikkelig stilig inni . Virket som om det var god plass også , men var ikke iso fix på midterste setet bak og jeg tror ikke samboeren en gang fikk knødd seg inn på de bakerste setene i det hele tatt , så de er nok ikke beregnet for voksne hehe . Praktisk seteløsning på de 2 bakerste setene da , var enkelt å legge dem ned :kidoki: . Syntes også bilen var veldig grei og oversiktlig , MEN ble skuffet over kjøreegenskapene og denne bilen lå mye dårligere på veien enn den vi kjører idag , så ser for meg at man blir mer sliten av denne bilen på langkjøring . Sammenlikningsgrunnlaget er imidlertid en bil som har ekstremt gode kjøre egenskaper ( kjører en bmw x3 idag ) , så den er vel kanskje ok , vet ikke ? Noen som vet om det er andre familiefraktere som har bedre kjøre egenskaper enn smax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 5. januar 2011 #6 Del Skrevet 5. januar 2011 Nye VW Sharan bør du prøve. Geniale seteløsninger. Selv jeg på 195cm sitter greit i bakerste seterad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå