Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Lalalala, jeg fikk D på min første matte-innlevering. Fy så ræv! :daane: Jaja, håper det går seg oppover.

Har ennå ikke fått levert fysikken, jeg står enda ganske fast, men heldigvis er det noen KG'ere som prøver å hjelpe meg uten å faktisk løse oppgaven for meg. :) Det er bra, for da får jeg prøvd å skjønne det selv og.

Akkurat nå så driver jeg å lager mat, eller maten står i ovnen hvretfall. Må starte på salaten om 20 minutter. Men bah, greit nok at broren til KE kommer på besøk, men merka humøret sank som faen da han kom mens jeg lagde mat, spesielt når jeg ikke er i form heller. Jeg tåler han veldig lite, og når jeg er sløvete, har vondt i hodet og magen og er kjempe sliten, så er han en av de siste jeg vil se. Håper han stikker før vi eter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Joda, det går opp og ned :) Fikk D på matte :sukk:, men fikk A på fysikken da. Så håper jeg neste innlevering i matte går bedre.

Vi er også kommet oss mer i orden her i huset, men er så mye å gjøre hele tiden at jeg ikke har så mye tid til KG lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvordan går det Ka? :klem:

Jeg har lest Pan nå, og jeg synes den var litt rar... Ble nesten litt frustrert og oppgitt over at det går an å oppføre seg sånn.. hvorfor kan de ikke bare få ut fingeren og bli kjærester istedenfor å rote og tulle på den måten?? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...