Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

:)

Ville bare tipse deg om produktene til Orgran - de er gluten-, melke- og eggfrie. De har mikser til det meste som sauser, sjokolademousse :rodmer: og forskjellige kaker. Ganske gode også! :hoppe:

Tenk at du snart skal flytte!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Al. :strix:

Prata med legen min idag da, jeg kan introdusere melk igjen. :hoppendeglad: Og det går ganske bra også, jeg har ikke reagert på det. Skikkelig deilig å spise ost igjen. :rodmer:

Jaaaa! Jeg skal snart flytte. :bolledeig:

Vi skal dra på Ikea og titte idag, og jeg får penger av mamma til å kjøpe sofa siden hun kjøpte bil til søstra mi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Skam meg! Vi skal ikke titte idag, men vi skal dit i helga.

:daane: Men vi sitter å prater om det nå.

KE sa vi trenger: vaskemaskin og tørketrommel. Tørketrommel er ikke et must, det er bare godt med myke håndklær. Ellers trenger vi egentlig hyller, CD/DVD-oppbevaring ... Eh ja. Ting. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokhylle trenger vi også kom jeg på. Vi har jo begge rommene våres fylt med bøker!

I morgen skal vi ta turen til Ikea og titte litt, også har vi funnet et fint (og billig) salongbord på Skeidar. :strix: Jeg er så gira!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på IKEA på lørdag, og fant ut at det blir vel noe sånt på oss også. Men det kan se ut som at vi får råd til noe ala noe sånt: http://webcache.skeidar.no/images/4545200/4545200_FridaReolSort1.jpg

så da får vi litt oppbevaring.

Det vi mangler som er litt småviktig nå er; sengetøy og håndklær.

Noen som vet om noen steder du får kjøpt en pakke med håndklær på 4-6-9 e.l.? For det blir jævla dyrt å måtte kjøpe ett og ett håndkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har vel billige håndklær på Ikea? :vetikke:

Pakker med bare håndklær har jeg vel ikke sett noe sted tror jeg. Evt pakke med klut og håndkle. Så det blir sikkert billigst på Ikea.

Vi har også en lignende på stua, men den er fra Bohus og heter Omega. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...