Guriane Skrevet 23. august 2011 #4421 Del Skrevet 23. august 2011 Så bra! Tvi tvi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. august 2011 Forfatter #4422 Del Skrevet 23. august 2011 Nå er vi hos KE. Foreldrene hans klarer ikke helt å slippe taket på han, merker jeg. De prøver å forhindre oss i å flytte ut, forteller oss hvor farlig det er, at vi ikke kommer til å klare oss, at vi kan dø osv. Jeg synes det blir litt for teit altså. Vi har tenkt nøye igjennom dette, sjekket økonomi og alt som er. KE er snart 25 år, de burde klare å slippe han løs fra sitt eget hjem? Nå sitter moren furt nede og er skikkelig sinna på oss fordi vi skal på visning. Håper ikke dette går utover hva de synes om meg, for da kan det bli noen slitsomme år fremover. (Heldigvis har jeg en far med godt ordforråd og sterke meninger som sikkert klarer å sette de på plass dersom de skulle lage bråk bare fordi vi flytter ut da. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. august 2011 #4423 Del Skrevet 23. august 2011 I så fall bør de skjerpe seg! Jeg flytta ut da jeg var 18, og jeg hadde nok sagt meningen min hvis de hadde prøvd å stoppe meg. Det kan være at de er litt overbeskyttende da, ettersom han har bodd hjemme såpass lenge. Men det høres ut til at de overdriver litt.. Det må da bare være positivt at han flytter ut vel? Det finnes jo de som bor hjemme til de er 40 også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. august 2011 #4424 Del Skrevet 23. august 2011 Du, jeg kom på denne bloggen http://mjuuugly.blogg.no/1268752179_allergivennlig_knekke.html Mye godt der. Er nok ikke alle oppskriftene du kan bruke (jeg pleier kutte ut noen ingredienser og erstatte dem om det er mulig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. august 2011 #4425 Del Skrevet 23. august 2011 Tror mange foreldre er sånn. Dessverre. Tror de kan si sånne ting og beskytte samtidig. Ikke helt sånn det fungerer. Fikk også negative råd og meninger når jeg flyttet ut når jeg var 21år. Hvordan gikk det på visningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 24. august 2011 #4426 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg lurer på om kanskje gutte-foreldre er verre enn jente-foreldre Men 25 år er vel på høy tid vel... Diggbar blogglink Al :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. august 2011 #4427 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Mødre er helt spesiellemed sønnene sine Lenge siden jeg har vært her nå Endret 24. august 2011 av *appifany* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. august 2011 #4428 Del Skrevet 24. august 2011 Å herregud! Noen foreldre nekter å se at barna ikke er barn lenger. Kanskje KE kan "ta igjen" med å foreslå at du flytter inn hos dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. august 2011 #4429 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan gikk det på visningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4430 Del Skrevet 24. august 2011 Men hun er helt åpen mot det forslaget da, Mah. :gjeiper: Al; Takk MS: Joda, kanskje det er noe i det du sier. Beiben: Kanskje. Appy: Det gjør ingenting. Visningen gikk greit. Leiligheten var ganske fin, og det hadde DET badet. Vi skal egentlig få svar idag, men KE har sagt til dem at vi ikke er å nå før i morgen, siden sjefen hans har unngått oss siden vi spurte om et endelig svar. Men KE og sjefen jobber sammen i morra, så KE skal konfrontere han da. Så får vi se da, vi er skikkelig spente i hvertfall. Og irriterte på sjefen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2011 #4431 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg krysser fingrene for dere. X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2011 #4432 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg krysser også fingrene for dere!! Er det badekar der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4433 Del Skrevet 24. august 2011 -WUUUUHUUU VI HAR FÅTT LEILIGHET Vi har overtagelse 6. september. Dagen etter oppkjøringa mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. august 2011 #4434 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. august 2011 Forfatter #4435 Del Skrevet 24. august 2011 Takk. Vi er i lykkerus, men nå leter vi vilt etter møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. august 2011 #4436 Del Skrevet 24. august 2011 Så bra!!! Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. august 2011 #4437 Del Skrevet 24. august 2011 Gratulerer så masse med leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 24. august 2011 #4438 Del Skrevet 24. august 2011 Ååå så morro! Gratulerer så masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 25. august 2011 Forfatter #4439 Del Skrevet 25. august 2011 Takk! Nå mangler vi bare det meste av møbler. Hva vi har: Kjøleskap, komfyr, seng, tv og tvbord. Jo, også har vi en stol! Innflytningen er 6. september, så det er dagen etter oppkjøringa mi. ----- Forresten så hadde jeg en skikkelig dårlig dag igår. :gjeiper: Først, jeg var i Askim, men måtte ta toget til Ski rundt halv 11 siden jeg hadde kjøre- og sikkerhetstime. Jeg fikk låne headset av broren til KE så jeg kunne høre på musikk på toget. Når jeg kom på stasjon og KE hadde dratt, så oppdaga jeg at jeg hadde glemt den hersens telefon. Tenkte at, jaja, da får jeg ringe KE når jeg kommer hjem med hustelefon. Så skal jeg betale billett til toget, men kortet mitt blir avvist! Hva faen gjør jeg nå da, tenkte jeg, siden electron ikke blir tatt på toget. Jeg måtte snike. Når jeg er ferdig med kjøringa, så kommer jeg hjem - kjeder meg ihjel siden alt av pc og mobil lå hos KE - så tenkte at jeg like gjerne kunne vokse meg litt. Da jeg skulle vokse barten, så klarte jeg å få varm voks på leppa, så jeg voksa av et hudlag på leppa. Nå er jeg SKIKKELIG sår på leppa etter det, og jeg får ikke kyss fra KE engang. Men han er søt da, for når jeg ba om kyss så kysset han meg på kanten av leppa og sa "Nå får du ikke vondt kjære" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. august 2011 #4440 Del Skrevet 25. august 2011 6.september? Det er ikke lenge til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå