Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Det er ikke frekt. Du må jo ha mat. Men jeg skjønner at det ikke er så gøy nei..

:troest:

Jeg ville også følt det litt ekkelt, spesielt om jeg ikke kjente foreldrene så godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er nettopp det. Jeg kjenner dem ikke så godt og synes de er vanskelige å prate med.

Men KE sier at de bare er sånn, og at de tydelig liker meg. Eksens han var han jo sammen med i 3 år, og tilsammen på de 3 årene sa foreldrene hans 4 ting til ho. Og han bodde hjemme på den tiden også. Og de ga ho aldri noe, og la aldri merke til bursdagen hennes e.l.

Når jeg hadde vært sammen med KE i offisielt 2 måneder så fikk jeg gave fra dem. Noe de hadde kjøpt i Hellas mens de var på ferie. :ler: Og så fikk jeg bursdagsgave også. :roll: Og de prater overraskende mye til meg, sier KE. :daane:

Så jeg vil ikke ødelegge det gode inntrykket heller ved å være frekk.

Ja, det synes jeg du skal gjøre, Kitten! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da synes jeg du kan gå ned og ta deg litt mat jeg. Evt spørre om det er greit at du tar litt mat. Da bør du jo iallefall gjøre et godt inntrykk, om du spør først! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo egen mat der da, pga allergi. Blir litt rart å spørre om jeg får lov til å ta av min egen mat. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ikke gift uten at tannen har penetrert noe da. Med mindre du står med pinsett under mikroskop og klemmer på den slik man gjør på tarantellaer når man skal fjerne giften på de. :ler:

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo egen mat der da, pga allergi. Blir litt rart å spørre om jeg får lov til å ta av min egen mat. :sjenert:

Ja men da er det vel bare å forsyne seg da vel? :klem:

Så bra at du har fått enda tidligere oppkjøring! Det er jo snart! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat-tips :)

www.allergimat.no --> her kan du krysse av for hvilke allergier du har og så kommer det ikke opp alternativer som inneholder f.eks. egg, gluten, melk. Men du bør finlese ingredienslistene likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hogwash

Eller er jeg urimelig?

Jeg synes ikke dere er urimelige som vil ha en avklaring :opplyser:

Så kjekt at det ordnet seg med oppkjøring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for nettsiden forresten, Al! Den hadde fine produkter, og gjorde så jeg fant allergikokken.no. :strix: Der hadde de en del oppskrifter jeg kunne tenkt meg å prøve.

mia; Nja, jo. Jeg tror det, siden KE sendte mail til utleiern ang leilighetene for å vite mer. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...