Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2011 #4341 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har ikke noe problem med hverken edderkopper eller veps. Her er det bare ekle ormer som er problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4342 Del Skrevet 18. august 2011 Ormer er faktisk ikke så ille synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 18. august 2011 #4343 Del Skrevet 18. august 2011 De er ekle. Jeg angrer på at jeg sa det nå, nå vil jeg ikke inn her og lese mer på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4344 Del Skrevet 18. august 2011 *grøsser* Er det sånne med halvannen meter lange ben, og en bitteliten rund kropp? Nei, det er stankelbein du tenker på. Stankelbeinen er faktisk den eneste edderkoppen i Norge som har sterk nok gift til å drepe et menneske. Kjelleredderkopper er gedigne, hårløse, sorte edderkopper. De har vel kropp på størrelse med en ring, og har feite lange bein. Brr. Det er de eneste edderkoppene i Norge som kan bite igjennom menneskehuden. -- Ormer, ja. Det kommer veldig an på om de er ekle eller ikke. Ormer som formerer seg og lever i menneskekropper kan jeg klare meg uten, men hoggorm og slike ormer er søte så lenge de ikke biter. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 18. august 2011 #4345 Del Skrevet 18. august 2011 Nei, det er stankelbein du tenker på. Stankelbeinen er faktisk den eneste edderkoppen i Norge som har sterk nok gift til å drepe et menneske. Kjelleredderkopper er gedigne, hårløse, sorte edderkopper. De har vel kropp på størrelse med en ring, og har feite lange bein. Brr. Det er de eneste edderkoppene i Norge som kan bite igjennom menneskehuden. Du kødder??? Jeg som har sett på den stankelbeinen som helt ufarlig Den er jo ikke like fæl som de andre feite, ekle, stygge ... å herlighet jeg får angst bare ved tanken... Si ifra når dere ikke snakker om edderkopper lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4346 Del Skrevet 18. august 2011 Nei, det er stankelbein du tenker på. Stankelbeinen er faktisk den eneste edderkoppen i Norge som har sterk nok gift til å drepe et menneske. Er du serr?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4347 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, men den er jo ikke noe farlig. Den er langt ifra sterk nok til å bite igjennom huden vår, så den får jo ikke gjort oss noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4348 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Ikke noe farlig?!?! Den er jo livsfarlig! Hva hvis man får guffet av den i et åpent sår eller noe? Endret 18. august 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4349 Del Skrevet 18. august 2011 Det kommer jo ikke gift uten at tannen har penetrert noe da. Med mindre du står med pinsett under mikroskop og klemmer på den slik man gjør på tarantellaer når man skal fjerne giften på de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4350 Del Skrevet 18. august 2011 Nå har jeg en skikkelig dårlig følelse ang jobben til KE. Damen de liksom skulle få til å si opp kom smilende ut av kontoret idag, og de siste dagene har hun grått siden de har hinta til at hun må ut av firmaet. Om hun får beholde jobben, så får ikke KE jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 19. august 2011 #4351 Del Skrevet 19. august 2011 XXXXXX for at det går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. august 2011 #4352 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg krysser også fingrene. X Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4353 Del Skrevet 19. august 2011 Sjefen sa til KE igår at han kunne få ta jobben hans noen uker utti September (KE har egentlig kontrakt ut August), og så sier de bare at sjefen er litt opptatt. I mellomtiden skal sjefen visstnok prøve å bli kvitt ho andre, for ho SKAL ut av firmaet. Det jeg ikke skjønner da, er hvorfor han ikke bare biter i det sure eplet og sparker ho med en gang? Hun er jo til ingen ressurs for firmaet når hun ikke klarer en eneste arbeidsoppgave etter de bytta til data fra papir (som er mange år siden). Greit at han vil skåne ho altså, men når hun står så fast på å prøve (de skal starte med et enda mer innvikla system) selvom hun ikke skjønner det nåværende systemet sånn at hun ikke kommer til å si opp sjæl, så synes jeg at sjefen kan bare gjøre jobben sin skikkelig. Eller er jeg urimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4354 Del Skrevet 19. august 2011 Forresten så skjønte jeg utifra det sjefen sa at KE får jobben, men at det bare tar litt tid. KE også trodde at det var det som ble ment, men han skal spørre etterpå for å være 100% sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #4355 Del Skrevet 19. august 2011 Ja det er fint om han spør. Greit å vite 100% sikkert. En sjef MÅ tørre å ta de vanskelige samtalene også! Hadde en sjef en gang som var litt uklar og ikke torde å ta slike vanskelige samtaler.. det var litt kjipt altså.. Håper det ordner seg fort så dere får flyttet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4356 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg har så lyst til å bare si ifra til sjefen. Bare be han om å bite i det sure eplet. Men men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #4357 Del Skrevet 19. august 2011 Det er ikke sikkert han setter pris på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4358 Del Skrevet 19. august 2011 Tror ikke det, så jeg skal holde meg unna. Nå fryser jeg, og jeg er sulten. Men jeg har ikke lyst til å prate med noen nå, og moren til KE er nede. Så da sitter jeg heller på rommet hans å sulter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 19. august 2011 #4359 Del Skrevet 19. august 2011 Skjønner frustrasjonen din altså! Du får sørge for å ha en matbeholdning på rommet hans.. Det er lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. august 2011 Forfatter #4360 Del Skrevet 19. august 2011 kanskje det. Jeg kan jo egentlig gå ned og lage mat, og så gå opp igjen her. Men føler det er frekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå