Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg skal sette opp et sånt et i det nye hjemmet til meg og KE når vi flytter. :lur:

:ler: Er jo sånn det skal være ja. Men jeg er liksom vokst opp med det der, det er ikke KE. Derfor får jeg den rollen. :ler: Men KE tar seg av vepsene, humlene og biene. For da skriker jeg som faen mens jeg løper så fort jeg kan. :daane:

Ufff, skjønner ikke at du klarer. :hakeslepp: Knekke nakken, stakkaaars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Det er :bigfoot: som knerter dem her også ja..

Man kan bruke sånn prest eller hva det heter. Eller var det prost eller klokker? :ler:

Sånn klubbe som man slår dem i hodet med. Eller slå dem mot en stein.

Jeg kjøpte mine skap på loppemarked for 150 kr stykket. Sånne smale vitrineskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva det heter jeg, mia. :ler:

Oi, det var ikke ille. Men vet ikke om noen loppemarked før i Mai da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal sette opp et sånt et i det nye hjemmet til meg og KE når vi flytter. :lur:

:ler: Er jo sånn det skal være ja. Men jeg er liksom vokst opp med det der, det er ikke KE. Derfor får jeg den rollen. :ler: Men KE tar seg av vepsene, humlene og biene. For da skriker jeg som faen mens jeg løper så fort jeg kan. :daane:

Ufff, skjønner ikke at du klarer. :hakeslepp: Knekke nakken, stakkaaars!

:jepp: Det synes jeg du skal.

:hoho: Jeg også skvetter til og løper rundt og slår i alle retninger hvis jeg SER en veps :rulle:

Det går fort da.. :sjenert:

:ler: Det er :bigfoot: som knerter dem her også ja..

Man kan bruke sånn prest eller hva det heter. Eller var det prost eller klokker? :ler:

Sånn klubbe som man slår dem i hodet med. Eller slå dem mot en stein.

Jeg kjøpte mine skap på loppemarked for 150 kr stykket. Sånne smale vitrineskap.

Nå trodde jeg først du snakka om veps :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det loppemarked snart igjen. :nigo:

Det skal jeg på! :hoppe:

Du må ikke slå etter veps! :fy_fy:

Da blir de sinte!

Ja vi tar presten og slår vepsen med. :hoho:

Nei vi har sånn elektrisk greie, men den tør ikke jeg bruke. Jeg er livredd elektrisitet! :redd: Det er min store fobi!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: det trodde jeg også hun snakket om først, Guria. Men så skjønte jeg at det var fisken etter at jeg hadde skrevet ned "Nå skjønner jeg ikke hva du skal frem til mia". :ler:

Uuuuh, loppemarked er morsomt. Her i landet er det som regel på tidlig vår de settes opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Fisken ja. Skal spørre :bigfoot: hva det heter og så fortelle det. :jepp:

Det er på min gamle arbeidsplass. Så jeg pleier å dra dit kvelden før og sniktitte. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke slå etter veps! :fy_fy:

Da blir de sinte!

Ja vi tar presten og slår vepsen med. :hoho:

:rulle:

:hoho: det trodde jeg også hun snakket om først, Guria. Men så skjønte jeg at det var fisken etter at jeg hadde skrevet ned "Nå skjønner jeg ikke hva du skal frem til mia". :ler:

Ja, jeg bare :klo: Huh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang over presten, liksom. :ler:

:bigfoot: bruker den bare hvis han fisker der det er lyng osv da.. er det en stein han kan slå den mot så gjør han det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, jeg hater kjelleredderkopper. De takler jeg ikke. :haar:

*grøsser* Er det sånne med halvannen meter lange ben, og en bitteliten rund kropp? :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...