KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4301 Del Skrevet 18. august 2011 Bra timing med å fortelle da i alle fall. Nei, dette var egentlig et litt dystert samtaleemne. Freddy Mercury som døde av AIDS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4302 Del Skrevet 18. august 2011 Ja huff.. Det må være fælt å få den diagnosen!! Nei kondom er viktig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4303 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, det er det så absolutt! Nei, bytt tema! Hmmm .... hestehov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4304 Del Skrevet 18. august 2011 Hestehov ja.. Jeg er trøtt enda jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4305 Del Skrevet 18. august 2011 Uffda. Åh, jeg fikk nettopp vite at kosekvelden vår ikke blir så veldig kosekveld. Faren til KE vil at vi skal bære ved når vi kommer hjem dit etterpå. Men men, det er helt greit. Ved bærer jeg mye av hvert år for min far uansett, så har god trening på det hvertfall. KE spurte da om han kunne få jobbe i Spydeberg i morgen, i stedet for Ås, for da blir det veldig sent om vi skal tilbake hit i kveld også. Så jeg må pakke for i morgen og helga. Skal jo på camping i helga, DET blir deilig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4306 Del Skrevet 18. august 2011 Vedbæring kan bli koselig det også da! Det drev vi mye med på hytta. Camping er herlig!! Skal dere langt? Telt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4307 Del Skrevet 18. august 2011 Joda, helt greit det. Vi skal til Fredrikstad, og det er campingvogn. Tror ikke jeg får KE ut i et telt egentlig. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4308 Del Skrevet 18. august 2011 Telt er veldig koselig synes jeg. Lenge siden jeg har ligget i telt. Sist gang var med x'en min. Da regna det så fælt så han ringte til foreldrene sine og sutra til de betalte ei natt på hotell for oss.. Campingvogn er koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4309 Del Skrevet 18. august 2011 Du forstår tydeligvis ikke fullt Guriane, men det gjør ingenting. Svartmalte gjorde jeg faktisk ikke. Tro meg, jeg forstår. -- Apropos London og kondomer. Jeg har en kondom fra London det står Big Ben på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4310 Del Skrevet 18. august 2011 Har prøvd den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4311 Del Skrevet 18. august 2011 såppass! Jeg også synes telt er veldig koselig. Jeg har jo vokst opp i en friluftsfamilie da. Pappa tok oss ofte med på kanoturer med overnatting i telt å sånn når vi var mindre, mens mamma dro oss med opp på fjellet. Elsker det! Ja, det er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4312 Del Skrevet 18. august 2011 Big Ben-kondom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4313 Del Skrevet 18. august 2011 Vi hadde campingvogn før. Savner det litt. Men jeg kunne heller tenke meg campingbil egentlig. Litt lettere å ta med overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4314 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg vil gjerne ha begge deler. En campingvogn som står på fast plass på Solviken, og en bil vi kan reise rundt med. Hadde vært perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4315 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Har prøvd den? Ikke snakk om at han får røre den Den ligger til allmen skue i skapet i stua sammen med alle de andre souvernirene -- Telt er koselig! Glad jeg har funnet meg en som er like glad i friluftsliv som meg Eller, enda mer også egentlig. Endret 18. august 2011 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4316 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har også severdighet-skap. 2 stk faktisk. Friluftsliv er koselig ja. er også glad i det, men mest når han fisker da... Det er sikkert koselig med ei vogn som står på fast plass. Blir vel nesten som ei hytte på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4317 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg har ikke slike skap, men kanskje jeg skal skaffe meg det? Har jo spart på forskjellige ting fra steder jeg har vært, men det er mest barnslige løsninger siden jeg reiste mest når jeg var mindre. :gjeiper: Du er heldig der ja, Guria! KE liker jo friluft han også, er bare det at han ikke liker telt pga alle krypene som kan komme inne. Uff, klarer ikke å fiske, jeg. Synes så synd på fisken. Derfor greit at KE synes fisking er møkk kjedelig. Ja, det gjør det mia. Men kommer veldig an på plassen da, selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. august 2011 #4318 Del Skrevet 18. august 2011 Er han redd for småkryp? er livredd for veps etter at han fikk en hel sverm jordveps i hodet som liten. Synd på fisken ja. Du er nå søt Ka! Jeg synes fisk er godt, men har ikke tålmodighet til å fiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. august 2011 Forfatter #4319 Del Skrevet 18. august 2011 Ja, veeldig og. Det gikk en liiiiten edderkopp på beinet hans her om dagen, han hylte og ba meg om å fjerne det for han. Han er søt da. Uff, da skjønner jeg at han er livredd veps. Jeg er livredd veps jeg også, selvom jeg bare har blitt stukket 2-3 ganger og aldri dødd. Men det er jo synd på de da. Stakkars fisken blir fisket opp på land, dratt etter en krok i leppa, og så får de ikke puste på land før de blir slått ihjel. Men ja, fisk er veldig godt. Spesielt laks, seibiff og rødspett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 18. august 2011 #4320 Del Skrevet 18. august 2011 Du er heldig der ja, Guria! KE liker jo friluft han også, er bare det at han ikke liker telt pga alle krypene som kan komme inne. Mm, sånt skap er stilig å ha! Nei? Her er det JEG som hyler og som knerter. Og det er sånn det skal være synes jeg Han er ikke mye redd for smådyr og møkk under negla han Fisking er kos da Men litt ekkelt å knekke nakken på de stakkars små ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå