Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neeei, det er mammas 50års-jubileum. Så KE skal ikke være med. Hadde aldri i livet hatt råd til å spandere på meg en kosetur med KE. :gjeiper:

Ja, det blir det nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med tur i gave da! :strix: Det vil jeg også ha.. :nigo:

Har du vært i London før?

Husker da du lagde tickeren og det var over 3 måneder til! Tiden har jammen gått fort!!

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke i gave. Er mamma som betaler for alle som reiser, og vi er 3 venner av mamma med barn, og barna til mamma. :gjeiper:

Nei, aldri vært der før. Men KE har overøst meg med ting jeg må se for han ELSKER London. Han er jo verdens største Queen-fan han, så om jeg ikke får med meg halvparten av det han har sagt så tar han meg med en annen gang (og sikkert flere ganger etter det også :ler:)

Ja, det kan du si. Tiden har gått kjempefort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Hun straffes fordi hun blir 50 altså? :skratte:

Neida jeg skjønner hva du mener. Det høres kjempekoselig ut! :strix:

Da må du la være å kjøpe med alt mulig til han så han tar deg med. :ler:

Det MÅ ikke bli så vanvittig dyrt med en Londontur faktisk.. Om man bestiller i god tid får man veldig billige billetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men jeg har bare rundt 2000 på konto, og stipendet og lånet mitt er fortsatt under behandling, så alt hadde vært for dyrt nå fremover uansett. :ler:

Det blir nok det. :strix: Men kommer til å savne gubben min. :(

Og jada, jeg skal holde meg unna Queenmusikalen også, for da vet jeg at han kommer til å dra meg med. :fnise: Han har vært i London å sett Queenmusikalen opp til 7 ganger tror jeg det var? Husker ikke helt, men mange hvertfall! Også har han sett den overalt i Norden også. :ler: Han er så søt. :kose: Han har et eget rom hjemme hos seg hvor han bare har Queen-ting, og alt samlet er på en verdi til over 250 000kr. Ekte fan, kan man si! :rodmer: HAN ER SÅ SKJØNN!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt lite. Du får spare så mye du kan framover! :jepp:

Selv om det er vanskelig... :sjenert: Lettere å bruke dem for å si det sånn..

Såpass! Da er han virkelig fan! Det er kuult da!

Jeg har ei venninne som er Queen-fan.

Hun har kalt opp katten sin etter vokalisten.. :ler:

Og har alle albumene. Men mer enn det tror jeg ikke det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid vært ganske flink med penger, jeg. Er ikke så veldig shoppingglad, så det går nok fint. Eneste jeg er redd for er at jeg skal gå tom så jeg ikke får nok mat. :daane:

De har ganske mange album da. Det fyller opp det rommet ganske mye. :ler: Men kult da! :jepp: Jeg klarer ikke bli så fan av noe, jeg. Jeg synes Queen er bra, og har syntes det lenge lenge. Men jeg går så fort lei av jeg må ha pauser fra musikken en stund, og ikke faen om jeg orker å oppdatere meg på alt mulig. Uansett band. :ler: Så synes det er sjarmerende at han klarer å være så engasjert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal noe til å holde seg oppdatert på alt. Men de ble vel oppløst da vokalisten døde? Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, de holder fortsatt på. :gjeiper: Tror ikke de lager noe nytt da, men de holder hvertfall fortsatt sammen, og driver å gir ut nye versjoner av sanger hele tiden. Hvertfall det jeg har skjønt utifra hva KE forteller og ser på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Uff, nei. Jeg orker ikke å lese igjennom det. :ler: At jeg visste vokalisten het Freddie Mercury får være nok. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Han døde i 1991 står det. Og han fortalte ikke at han hadde Aids før dagen før han døde visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...