Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom hjem igår!

Går bra med meg, men jeg gruer meg maks til kjøringen nå. Søstra mi har fått lappen alt, hun fikk en avbestillingstime, og nå føler jeg et enda større press på meg på å bli ferdig. Og jeg vil bli ferdig så fort som mulig! Men jeg er så redd jeg stryker, for jeg kjører stressende når jeg selv er stressa. :( Uff.

Ellers har jeg bursdag idag, og jeg har fått en blender, hurra. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk. :) Har også fått en femtitalls-kjole som er hos skredderen nå, sammen med en pentopp fra 50-tallet. Og så har jeg fått en genser fra 50tallet. :ler:

Samt 3000kr :) God start på en sofa!

Kjøringen går.. vel. Bra med mamma, ikke fullt så bra med kjørelærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater HATER HAAAAAAAAATTTTTEEEEEEEEEERRRRRRRR at jeg ennå ikke har lappen. Faens mareritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer ikke stort. Men jeg stresser mer og mer, og blir reddere og reddere for de jævla kjøretimene. Jeg får nesten ikke sove og har skikkelig fæle mareritt ang kjøringen. Orker ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fælt! :troest: Ikke lenge igjen til du er ferdig nå da. :kose:

Men skjønner at det er vanskelig å ha det sånn. :klem:

Du har jo kommet ganske langt, og kjørelæreren hadde aldri meldt deg opp til oppkjøring hvis han ikke tror at du kan klare det! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter i oppkjøringa. Jeg vil ikke ha flere kjøretimer! Søstra mi har fått lappen alt, og nå er det enda mer press på meg, men jeg har fortsatt ikke time før utti oktober. Jeg kommer til å dø av hjerteinfarkt innen jeg får ta den jævla lappen vett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oktober er ikke langt unna, Ka. Du er snart i mål jo. Fokuser på alt du har lært og erfart til nå, og at det eneste som kan skje er at du bare blir enda bedre! Og det er ikke så ille det vel? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøringa mi blir jo bare verre og verre, jo. Og Oktober er altfor langt unna når du sliter med så jævla høyt psykisk stress som jeg gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...