Gå til innhold

Kadust sin gale verden.

KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk. :)

Uff, jeg lurer på om det er skjedd noe galt med hofta jeg. Om jeg har strukket en sene eller ryket noe. For det gjør skikkelig vondt og jeg klarer å gå mindre og mindre. Er det ikke bedre i morgen får jeg vel dra til legen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert strekt noe. Jeg hadde skikkelig vondt i foten en gang. Så vondt at jeg måtte halte. Jeg haltet i flere dager. Men det var bare noe som var strekt visstnok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom det etter du hadde kjørt? Du har sikkert sittet litt anstrengt og strekt noe der tipper jeg. Går helt sikker over av seg selv. Hvis du ikke vet at du har skada den da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var sånn på vei til kjøringa også, men merket ingenting under kjøringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hofta mi er fortsatt et helvete, og i tillegg har jeg klart å strekke innsiden av låret også. :gjeiper: HERLIG!

På langkjøringa etterpå skal jeg finne veien selv, og jeg skal kjøre til fredrikstad å sånn. Uffff, gruer meg, men går sikkert bra da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det et klart det går bra. :jepp: Og husk at det er lov å kjøre feil. Bare pass på å finne en egnet snuplass. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, jeg vil ikke kjøre feil. Blir enda mer kjøring det. :gjeiper: Jeg er så sliten idag, hjertet mitt dunker skikkelig tungt og hardt så lurer på om jeg starter å bli syk eller noe? Våknet helt svett og jævelig også, selvom jeg frøs skikkelig. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går bra Ka! :klem: Du er sikkert bare nervøs og stresset :kose:

Skal du på ferie til uka forresten? (eller kanskje jeg har misforstått :klo: )

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, drar på hytta idag, også har jeg og KE ferie ut uke 32 :rodmer: DET gleder jeg meg til.

Og ja, jeg er nervøs og stresset. :gråte: IIIIIK JEG MÅ GÅ OM 11 MINUTTER! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så herlig! Skjønner at du gleder deg til det! :hoppendeglad:

Bare se fram til det du skal etterpå, og gjør det du har gjort til nå, det kommer til å gå så bra. Jeg er overbevist om det!

Lykke til! Jeg skal tenke på deg :klemmer:

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør du ikke :kose: Tenk på at om noen timer er du enda en erfaring rikere og så kan du se fram til ei hel uke sammen med KE! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUUUUH! JEG LEVER!

Er visst mye jeg må jobbe med, men skiltlesing, DET kan jeg! Han var imponert over at jeg ikke kjørte meg vill i hverken Fredrikstad eller Sarpsborg, for er visst mange av elevene hans som roter seg bort der. Heheheeeeee.

Men joa, jeg har noen feil med kjøringa som er nok til å få meg til å stryke på oppkjøringa. Æsj. :sukk: Har liksom ikke råd til så mange flere kjøretimer med han, og jeg har fortsatt ingen andre å kjøre med. Men men. Det får gå som det går.

Nå er det HELG, og FERIE! Weeee. :strix: Gleder meg vilt til å se igjen KE for er en stund siden nå, men er fortsatt noen timer til jeg får se han. Jeg må pakke, spise osv, og ikke minst vente på skyss!

Men, ryggen og skuldrene mine er herved døde etter 4 timer kjøring i strekk uten en eneste pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...