The Kitten Skrevet 18. juli 2011 #3961 Del Skrevet 18. juli 2011 Jeg skjønner hvordan du har det med tanke på å bli stresset når du kjører. Husker jeg ble det selv, for jeg visste at det var en som skulle bedømme meg. Er det noe av problemet ditt også, tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3962 Del Skrevet 18. juli 2011 Du er så god du, Al. Kanskje, the Kitten. Det går jo helt fint når jeg kjører sammen med mamma de gangene hun har tid til meg i stedet for søstra mi, liksom. Så kanskje ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2011 #3963 Del Skrevet 18. juli 2011 Kan du forsøke å late som du kjører meg moren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3964 Del Skrevet 18. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3965 Del Skrevet 18. juli 2011 Funker ikke når det kommer en heftig mannsstemme som prater til meg hele tiden. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3966 Del Skrevet 18. juli 2011 Kanskje du kan be han holde kjeft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2011 #3967 Del Skrevet 18. juli 2011 Eller be ham gjøre stemmen så lys som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3968 Del Skrevet 18. juli 2011 Helium? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3969 Del Skrevet 18. juli 2011 Synes det er verre når han ikke prater. Tror ikke den grove stemmen der klarer å bli i nærheten av min mors stemme uansett! Ville blitt litt skremt om han klarte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2011 #3970 Del Skrevet 18. juli 2011 Da støtter jeg heliumsforslaget til Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #3971 Del Skrevet 18. juli 2011 Det gjør ikke jeg. Men nå må jeg legge meg så jeg er litt opplagt til bykjøringen i morgen. Egentlig vil jeg bare være våken så det tar lenger tid før det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. juli 2011 #3972 Del Skrevet 18. juli 2011 Lykke til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. juli 2011 #3973 Del Skrevet 18. juli 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2011 #3974 Del Skrevet 18. juli 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3975 Del Skrevet 19. juli 2011 Selvfølgelig måtte bronkitten og tørrhosta holde meg våken hele natta, og selvfølgelig måtte jeg bli så sinnsykt kvalm idag med febertopper. Håper jeg er frisk nok til å klare bykjøringa, men blir jeg ikke bedre i magen må jeg avlyse. Men da burde jeg helst gjort det litt tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 19. juli 2011 #3976 Del Skrevet 19. juli 2011 God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 19. juli 2011 Forfatter #3977 Del Skrevet 19. juli 2011 Takk, men det blir et helvete å ha bykjøring nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juli 2011 Forfatter #3978 Del Skrevet 20. juli 2011 Okey; God nyhet. Selvom jeg var kvalm, kaldsvetta og hadde febertokter, så kjørte jeg bedre enn noen gang på bykjøringa. Så jeg fikk godkjent før jeg ble ferdig, og kjørelærern sa jeg kunne kjøre hjem en time tidligere. Nå har jeg en uke fri med kjøring og det er deilig å ikke stresse så mye. Har glattkjøring neste gang, det kan jo faktisk bli morsomt! Og så dro jeg til KE igår, og skal være her ut uka. Er så ufattelig deilig å være med han, han får meg til å føle meg så bra. Åh, som jeg elsker mannen min! Husker dere at jeg nevnte en gang i boka mi at jeg aldri kom til å gifte meg? Vel, KE har endret det totalt. Nå ser jeg faktisk for meg at vi er gift om noen år, og jeg har for første gang i mitt liv LYST til å gifte meg. Det er så utrolig herlig, og livet mitt er egentlig veldig bra for tiden (følte jeg trengte å si det, siden det absolutt ikke har sett sånn ut i boka mi i det siste). Foreløpig er det heller ingen ledige plasser på forkurset mitt hverken på HiØ eller HiO, så jeg ender nok opp med studier ved NKI. Men det gjør ingenting. Skal klare det uansett! Og forresten, jeg og KE skal på visning på fredag! En kjempefin leilighet som ligger i Eventyrveien. Den er ikke lagt ut på nett enda heller, så vi har førsterett foreløpig. Nå må vi bare finne ut av om vi faktisk har råd til å bo der før fredagen så vi vet hva vi svarer om vi får tilbudet. Men fy, jeg håper virkelig vi får det til! Og tenk så deilig det blir å sove med elsklingen min hver natt. Han er best! I kveld skal vi på kino med Johannes. Vi skal se Hanna, den ser ganske bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. juli 2011 #3979 Del Skrevet 20. juli 2011 Så utrolig godt å lese et skikkelig glad-innlegg igjen Ka! Kjempeglad på dine vegne! Gratulerer med bestått bykjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. juli 2011 #3980 Del Skrevet 20. juli 2011 Jeg ble også veldig glad da jeg leste dette. Gratulerer så mye med bestått bykjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå