Mystique X Skrevet 22. juni 2011 #3681 Del Skrevet 22. juni 2011 Har du en veldig sær mor? Mhm, var det. Jaa hun er nok som ingen andre :gjeiper: Men jeg har vent meg til tanken at det er bare slik hun er og sånn er det, og det er ikke noe å få gjort med, hun er som hun er punktum finale hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3682 Del Skrevet 23. juni 2011 Det går som det går. Jeg vet ikke helt, er veldig opp og ned. Bra du klarer å slå deg til ro med det da. Jeg klarer ikke akseptere mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Votten Skrevet 23. juni 2011 #3683 Del Skrevet 23. juni 2011 Hallo Ka Når får KE høre om jobben han kunne få, da? Jeg regner med at dere er ivrige på å flytte sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 23. juni 2011 #3684 Del Skrevet 23. juni 2011 Hvordan gikk det i går med Sigel og det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3685 Del Skrevet 23. juni 2011 Han blir henta idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 23. juni 2011 #3686 Del Skrevet 23. juni 2011 Kanskje dere kan få tid til å ha en hund når dere flytter sammen? Evt en litt mindre hund hvis Sigel var for sterk? Han får det helt sikkert fint, og det er vel også viktig for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 23. juni 2011 #3687 Del Skrevet 23. juni 2011 Gratulerer med månedsdagen i går Så trist at Sigel blir hentet i dag Han får nok et fint liv videre med de nye eierne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #3688 Del Skrevet 23. juni 2011 Nei, skal ikke ha noen ny hund nå med det første. Skal jeg ha hund, skal jeg ha Sigel. Men har jo uansett ikke tid. Uff, har skikkelig kjærlighetssorg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. juni 2011 #3689 Del Skrevet 23. juni 2011 Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 24. juni 2011 #3690 Del Skrevet 24. juni 2011 Huff, jeg håper virkelig at alt går bra for alles deler Tenk positivt som at Sigel kommerr til å ha det kjempe fint der han blir plassert, hjelper kanskje ikke mye, men litt hvertfall. Godklem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 24. juni 2011 #3691 Del Skrevet 24. juni 2011 god morgen ka huff, jeg har forståelse på åssen du føler deg med sigel! jeg vokste opp med en labrador fra jeg var 4 år til jeg var 16år. jeg var akkuratt like glad i den som i min egen storebror! selvom det er 9 år siden den døde, går det faktisk ikke EN ENESTE dag uten at jeg tenker på den men, uansett, egentlig så datt jeg bare inn her for å ønske deg gooooooood ferie!! Heldiggris som skal på hytten sin og på konsert i helgen! Jeg gleder meg veldig til neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3692 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg vokste opp med en schæfer fra jeg var 3 til jeg var 14. Var jævelig når hun døde også, så vet hva du mener. Og jada, jeg vet Sigel får det utrolig bra der han er nå. De storkoser seg allerede. Og jeg får jo lov til å komme på besøk osv, men det er som om jeg nettopp mista ungen min. Noe jeg gjorde. Har sovet utrolig urolig i natt. KE kom å henta meg slik at jeg fikk være hos han i natt. Måtte opp tidligere, men glad jeg fikk sove med han hvertfall. Våknet flere ganger i full gråt etter div drømmer om Sigel, vet ikke hvordan jeg hadde taklet det alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 24. juni 2011 #3693 Del Skrevet 24. juni 2011 Det er godt du har KE Han virker utrolig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3694 Del Skrevet 24. juni 2011 Han er det, ja. Gleder meg til vi flytter sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. juni 2011 #3695 Del Skrevet 24. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3696 Del Skrevet 24. juni 2011 pingting! Long time no see! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. juni 2011 #3697 Del Skrevet 24. juni 2011 Jah, jeg har gjenoppstått litt. Bortsett fra at jeg ikke har nett når jeg er på jobb. Og dit reiser jeg tilbake på søndag. Så det er nok en litt kort gjenoppståelse det her. :gjeiper: Her går det for seg, ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3698 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, det gjør det. Type, flytte sammen-planer, bikkja omplassert, jeg er på praksis, syk og aldri frisk osv osv. Hvordan er det på jobb da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. juni 2011 #3699 Del Skrevet 24. juni 2011 Ja, det gjør det. Type, flytte sammen-planer, bikkja omplassert, jeg er på praksis, syk og aldri frisk osv osv. Hvordan er det på jobb da? De der ulykkene (og ikke-ulykke-men-kreve-mye-oppmerksomhet-tingene) skjer jo ALDRI bare en om gangen! Har det bra på jobb, jeg. Fine kolleger, interessant prosjekt. ...men litt for mye regn og vind for en stakkars østlending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #3700 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg vet, ÅH så irriterende. Kan de ikke bare komme en av gangen, så det går an å ta en ting av gangen? Det er bra det da! Selvom jeg skjønner frustrasjonen iht regn. Østlending jeg og vett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå