lowercasecaps Skrevet 30. mai 2011 #3181 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tror jeg må ha gått glipp av noe Jeg har klipt plenen i dag, men det er jo ingen plenklippesmiley her Herregud, skaff deg en mann, kvinne. Kan dere redusere skravlingen til mengder en stakkar kan få med seg? 23 sider på et par dager, det er ganske masse! Om du går på Kontrollpanel->Forum, så kan du endre antall innlegg per emne -- så slipper du å ha så mange sider per emne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. mai 2011 #3182 Del Skrevet 30. mai 2011 Herregud, skaff deg en mann, kvinne. Om du går på Kontrollpanel->Forum, så kan du endre antall innlegg per emne -- så slipper du å ha så mange sider per emne. Det endrer ikke antall innlegg, så poenget blir litt vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3183 Del Skrevet 30. mai 2011 Skjerp deg, lowercasecaps. Om du bare skal komme med slik piss vil jeg ikke ha deg i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. mai 2011 #3184 Del Skrevet 30. mai 2011 Det fine for deg, Kaddie, er at du kan bare moderere han vekk om han ikke oppfører seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3185 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg veit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lowercasecaps Skrevet 30. mai 2011 #3186 Del Skrevet 30. mai 2011 Skjerp deg, lowercasecaps. Om du bare skal komme med slik piss vil jeg ikke ha deg i dagboka mi. :< Meanie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3187 Del Skrevet 30. mai 2011 Du får klare å oppføre deg som folk, slik alle andre må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2011 #3188 Del Skrevet 30. mai 2011 litt og Ka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3189 Del Skrevet 30. mai 2011 Uffff, jeg vil ha KE hjem. Er så alene uten han, og er så dritt å innse at man ikke har noen venner å være med. Vi driver å prater over sms nå da, faktisk. Håper ikke det dreper telefonregningen hans. Jeg vet min er drept for lengst, for har sendt 300 mer sms enn hva abonnementet gir meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2011 #3190 Del Skrevet 30. mai 2011 Når er han tilbake? Var det fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3191 Del Skrevet 30. mai 2011 Natt til torsdag. Orker ikke spise engang, og jeg vet jeg trenger mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2011 #3192 Del Skrevet 30. mai 2011 Å, nå blir jeg redd for deg, vennen Du må spise! Han kommer snart igjen til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3193 Del Skrevet 30. mai 2011 Orker bare ikke. Er jo egentlig ikke det at han er borte som er så ille, men det å innse om igjen at de du henger med mest er i grava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. mai 2011 #3194 Del Skrevet 30. mai 2011 :hug: :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2011 #3195 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg vet det ikke er det samme, men du har oss, og jeg vet hvordan du føler det. Men vi to, vi må holde sammen og hjelpe hverandre. Og akkurat nå MÅ du spise! Jeg sier det ikke for å være slem eller noe, men du trenger næring og du trenger å komme deg ut av den depressive tankegangen (Det er lettere sagt enn gjort, jeg vet ) Tenk på noe positivt! KE kommer snart tilbake! Tenk så vidunderlig det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3196 Del Skrevet 30. mai 2011 mah. Dere er jo selvfølgelig koselig å ha. Men jeg er litt avhengig av å ha noen å være med RL. Ellers faller jeg fort tilbake i dypet. Er ikke sånn jeg vil ha det, men er nå sånn det er foreløpig. Og nei, jeg orker absolutt ikke mat nå. Blir kvalm ved tanken. Det får holde med det jeg har spist idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2011 #3197 Del Skrevet 30. mai 2011 mah. Dere er jo selvfølgelig koselig å ha. Men jeg er litt avhengig av å ha noen å være med RL. Ellers faller jeg fort tilbake i dypet. Er ikke sånn jeg vil ha det, men er nå sånn det er foreløpig. Og nei, jeg orker absolutt ikke mat nå. Blir kvalm ved tanken. Det får holde med det jeg har spist idag. Huffda :troest: Når kommer KE tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3198 Del Skrevet 30. mai 2011 Du leser ikke særlig langt du, K? Det står øverst på siden her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 30. mai 2011 #3199 Del Skrevet 30. mai 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. mai 2011 #3200 Del Skrevet 30. mai 2011 Sorry KaDust Men det går jo fort da Men du må jo tvinge i deg litt mat i melomtiden Formen blir jo garantert bare enda dårligere om du ikke spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå