KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3161 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg gikk ikke. De hadde bestilt billetter uten meg, og jeg gadd ikke sitte alene. Blir ikke med andre på kino for så å sitte alene. Så da ble det KG-kveld på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mai 2011 #3162 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg gikk ikke. De hadde bestilt billetter uten meg, og jeg gadd ikke sitte alene. Blir ikke med andre på kino for så å sitte alene. Så da ble det KG-kveld på meg. Hæ? så kjipt da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3163 Del Skrevet 30. mai 2011 Jepp, det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hogwash Skrevet 30. mai 2011 #3164 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg gikk ikke. De hadde bestilt billetter uten meg, og jeg gadd ikke sitte alene. Blir ikke med andre på kino for så å sitte alene. Så da ble det KG-kveld på meg. Jeg tipper de kikket i bildetråden og ble misunnelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3165 Del Skrevet 30. mai 2011 Særlig. Vi gikk jo rundt i bikini på hytta i påsken, så om det var grunnen ville de vel ikke bedt meg i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3166 Del Skrevet 30. mai 2011 Når jeg kommer hjem idag, så skal jeg først ut en laaang tur med bikkja. Tenkte å ta han med i skogen så han får løpt fra seg litt. Nå jeg kommer hjem fra det, så skal jeg stelle meg litt. Bruke body scrub, epilator og bodybutter derpå. Så er jeg glatt og myk til KE kommer hjem igjen! Får nemlig ikke gjort det i morgen, for da har søstern bursdag. Men, jeg lurer litt på hva jeg skal gjør i kveld, for det tar jo ikke hele dagen å stelle seg litt - desverre. Synes tiden går alt for sakte nå, siden jeg bare sitter å venter på at han skal komme hjem. Har jo ingen å være med i mellomtiden, så da blir det som å sitte å vente på toget alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #3167 Del Skrevet 30. mai 2011 Å, jeg elsker å gå tur i skogen med hunden min Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3168 Del Skrevet 30. mai 2011 Ja, det er koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #3169 Del Skrevet 30. mai 2011 Men vondt Hunden min er så sterk så jeg må ha han rundt magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3170 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har trent min på båndtrening, så han drar ikke. Så hender det at jeg slipper han løs der også, til tross for at det er båndtvang. Er så mange andre som går med bikkja løs der, så da ser jeg ikke helt problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #3171 Del Skrevet 30. mai 2011 Hunden min titta bare på de andre hundene på treninga og gjorde som dem, men innen vi var hjemme var visst alt glemt. Han slippes ikke fritt der jeg vet det er andre for da spiser han dem. Både eiere og hunder Men der jeg vet vi er alene så får han løpe fritt Han spiser ikke altså. Men han er bare så innmari stor, og leken og ikke helt klar over hvilken styrke han har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. mai 2011 #3172 Del Skrevet 30. mai 2011 Kroppstråd??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3173 Del Skrevet 30. mai 2011 Jammen, Guria. Du skjønner det at du må opprettholde treningen hjemme konsekvent. De blir ikke bra over natta. Tro meg, Sigel har sine dager ennå hvor jeg bruker 2 timer på en strekning som vanligvis ville tatt 5-10 minutter. Men det er jo fordi han dro i 3 år. Og om du ikke trener konsekvent med han, så finner jo hunden din ut at "åja, det funker å dra, så da gjør jeg det". Og om du i tillegg rykker i båndet, så drar han enda mer. For det er jo ubehagelig for de å dra, men når du da rykker i båndet så opphører ubehaget en liten stund. :gjeiper: Høres ut som Sigel. Han er svær og leken og aner ikke hvordan styrke han har. Han hadde hatt godt av å leke med noen på sin egen størrelse tror jeg. Eh, ja beiben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. mai 2011 #3174 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg skjønner det Ka. Og jeg har ikke trent han i kun én dag selv om det kanskje hørtes sånn ut Men jeg er ikke fan av sånn overdisiplinering som mange driver med. Han er ingen selskapshund og trives best ute hele året, så så lenge han er snill og lydig når han er inne og er snill med andre kan han dra så mye han vil når vi går tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3175 Del Skrevet 30. mai 2011 Nei var ikke det jeg mente. Du kan jo ha trent han flere idager, men kanskje vært litt slapp noen ganger. Eller så kan det bare være at du har brukt feil treningsmetode. Det jeg lærte på kurset for å få Sigel til å gå pent i bånd funket jo absolutt ikke. Derfor jeg spurte tanta mi som trener førerhunder om råd. Og nå går det lett som en plett! Og disiplinering og korrigering kan jeg ikke drive med, siden jeg har en schæfer. Schæfere er en usikker og misforstått rase. Så jeg driver ikke med displinering jeg altså! Jeg bare viser han ved å ignorere han at han kommer ingen vei ved å dra. Så fort han drar i båndet bare stopper jeg helt uten å si noe som helst, og jeg leer ikke på meg igjen før han har blikk-kontakt med meg og løsner på båndet selv. Da gir jeg han en godbit og roser. Så slenger jeg som regel masse godbiter til han når han går med løst bånd også. Dette er sånn trening som tar lang tid da. Men nå er jo ikke de mest effektive metodene ofte de beste heller. Vil heller ha en sikker hund som jeg må bruke litt lenger tid å trene på, enn en hund som er lydig fordi han er redd jeg skal ta livet av han. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3176 Del Skrevet 30. mai 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2Dl9VA0kZtE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caitlin Skrevet 30. mai 2011 #3177 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg tror jeg må ha gått glipp av noe Jeg har klipt plenen i dag, men det er jo ingen plenklippesmiley her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3178 Del Skrevet 30. mai 2011 Gått glipp av hva da? Nei, det skulle vært det altså! Skulle også vært oppvask-smiley. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 30. mai 2011 #3179 Del Skrevet 30. mai 2011 Kan dere redusere skravlingen til mengder en stakkar kan få med seg? 23 sider på et par dager, det er ganske masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #3180 Del Skrevet 30. mai 2011 Skjønner ikke hva du prater om, vi skravler da ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå